Το καφενεδάκι που ήταν κάποτε στο χωματόδρομο του Ηρωδείου

Το καφενεδάκι που ήταν κάποτε στο χωματόδρομο του Ηρωδείου Facebook Twitter
Γερμανική Φωτοθήκη
2

Στα τέλη του προπερασμένου αιώνα ένα μικρό καφενεδάκι υπήρχε στο χωματόδρομο που περνούσε μπροστά από το Ηρώδειο. Ψάθινες καρέκλες, τσίγκινα τραπέζια και στέγη από κεραμίδια. Κανείς δεν κάθεται και μάλλον είναι κλειστό. Θα πρέπει να είναι χειμώνας: τρεις διαβάτες, ντυμένοι καλά, διασχίζουν με ανοιγμένο βήμα το χωματόδρομο.

Ο Πικιώνης δεν έχει διαμορφώσει ακόμη τα πλακόστρωτα και διακρίνεται ένας φανοστάτης γκαζιού.

Εντύπωση προκαλεί ο περιφραγμένος κήπος στα αριστερά ― εκεί που σήμερα εκτείνεται ο πεζόδρομος και ο χώρος του Φιλοπάππου; Ήταν ιδιωτικός; Ή απλώς απαγορευόταν η πρόσβαση;

Ανάλογο ενδιαφέρον έχει και η φωτογραφία από την άλλη πλευρά - της Πλάκας. 

Νεοκλασσικά και παράγκες με τσίγκινες στέγες ― ακόμα δεν έχουν εμφανιστεί τα Αναφιώτικα. Δεσπόζουσα θέση έχει το «ποδηλατικόν κατάστημα» του Δημήτρη Μπαλτζόγλου.

Το καφενεδάκι που ήταν κάποτε στο χωματόδρομο του Ηρωδείου Facebook Twitter
Γερμανική Φωτοθήκη
Αθήνα
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παράνομη στάθμευση: Πώς βάζει φρένο στη λειτουργία της πόλης

Ρεπορτάζ / Παράνομη στάθμευση στην Αθήνα: Παρκαδόροι, τουριστικά λεωφορεία και αντικοινωνική συμπεριφορά

Η παράνομη στάθμευση είναι μία από τις βασικές αιτίες πίσω από το κυκλοφοριακό πανδαιμόνιο της Αθήνας. Μια έρευνα για το χάος που δημιουργεί στους δρόμους της πόλης, για τους ελέγχους και τα μέτρα που έχουν ληφθεί, γι' αυτά που σχεδιάζονται αλλά και για τους παράγοντες που κάνουν τη λύση της εξίσωσης ακόμη πιο δύσκολη.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Επιτέλους, ξανά Cine Paris

Οθόνες / Επιτέλους, ξανά Cine Paris

Η ωραιότερη θερινή κινηματογραφική αίθουσα-ταράτσα της Πλάκας είναι έτοιμη να υποδεχθεί το κοινό έπειτα από τέσσερα χρόνια απουσίας υπό τη νέα διαχείριση του Cinobo με ένα προσεκτικά σχεδιασμένο πρόγραμμα προβολών για όλο το καλοκαίρι.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ

σχόλια

2 σχόλια
Εμένα μου φαίνεται πάλι ότι ο χωματόδρομος, ο οποίος δεν περνά μπροστά από το Ηρώδειο αλλά ανηφορίζει προς το Ηρώδειο, είναι η Αποστόλου Παύλου. Το Ηρώδειο φαίνεται εμπρός, αριστερά και ψηλότερα. Ο φωτογράφος φαίνεται ότι έχει τοποθετήσει τη μηχανή του με την πλάτη προς τον σταθμό του Θησείου και με τον φακό προς την Ακρόπολη. Στα δεξιά είναι λογικά ο Λόφος των Νυμφών. Απλά για να προσανατολιστούμε.
Εξαιρετικές οι φωτό! Πάντως και στις δυο, οι γυναίκες φοράνε πολυ κοντά ρούχα για τέλη του 19ου αιώνα...πιο πολυ μου κάνει για δεκαετία του ´20, εκτός κι αν έχετε στοιχεία για τις ημερομηνίες...