Πριν δυό μήνες είχε ξεκινήσει ως μια ένδειξη από ένα άρθρο στο Forbes, επιβεβαιώνοντας τους φόβους των ιθυνόντων της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.
Μόλις εχθές, το έγκυρο site για την τεχνολογία και τα κοινωνικά δίκτυα, Mashable, δημοσίευσε τα στοιχεία της εταιρεία iStrategyLabs, που αποδεικνύουν ότι το εφηβικό κοινό, απλά δεν ενδιαφέρεται πια για το γερασμένο δημογραφικά, κοινωνικό δίκτυο. Από το 2011 έως και τις αρχές του 2014, μόνο στην Αμερική, έχουν μείνει αδρανείς πάνω από 3 εκατομμύρια λογαριασμοί.
Δηλαδή 25% λιγότεροι έφηβοι χρησιμοποιούν πια το Facebook.
Την "εύθραυστη" προσοχή του κοινού 13 έως 17 ετών, αποσπούν πλέον εφαρμογές όπως το Snapchat και το Instagram (ιδιοκτησίας facebook), όπου μπορούν ανώνυμα (λέξη-κλειδί για όλους τους αναλυτές) να ανταλάσσουν μηνύματα με φωτογραφίες και βίντεο, τα οποία (στην περίπτωση του Snapchat) σβήνονται αυτόματα από το κινητό.
Εντυπωσιακή είναι η αύξηση (80%) στους χρήστες ηλικιών άνω των 55 ετών.