Ανοδικά το χρηματιστήριο στο Τόκυο μετά τη νέα ποσοτική χαλάρωση στην Ιαπωνία

Ανοδικά το χρηματιστήριο στο Τόκυο μετά τη νέα ποσοτική χαλάρωση στην Ιαπωνία Facebook Twitter
0

Άνοδο σημείωσαν οι μετοχές του δείκτη NIKKEI ύστερα από την απόφαση της Κεντρικής Τράπεζας της Ιαπωνίας να επεκτείνει το πρόγραμμα αγοράς στοιχείων ενεργητικού κατά 10 τρισεκατομμύρια γεν, που αντιστοιχούν σε 125 δις δολάρια (Bloomberg).

Ανοδικά το χρηματιστήριο στο Τόκυο μετά τη νέα ποσοτική χαλάρωση στην Ιαπωνία Facebook Twitter

Ο δείκτης του χρηματιστηρίου στο Τόκυο έκλεισε με άνοδο 1,19%, αντιδρώντας εξαιρετικά θετικά στο πρόγραμμα BOJ (περί αγοράς κρατικών ομολόγων από την κεντρική τράπεζα), το οποίο αυξήθηκε στα 55 τρις γεν, από 45 τρις γεν που ήταν ως σήμερα. Επιπλέον, το πρόγραμμα πιστώσεων για τις τράπεζες έμεινε αμετάβλητο στα 25 τρις γεν.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Οικονομία / Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Το ανανεωμένο έντυπο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, νέους κωδικούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των φορολογουμένων
LIFO NEWSROOM
Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Οικονομία / Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Είναι υποχρεωμένη να διοικεί απείθαρχους υφιστάμενους, κάθε ώρα της ημέρας, επί επτά ημέρες της εβδομάδας κι αυτό μπορεί να μας διδάξει πολλά, δηλώνει ο Manoj Bhargava, ιδρυτής της 5-hour Energy
LIFO NEWSROOM
Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οικονομία / Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οι υποσχέσεις των Ευρωπαίων ηγετών για αύξηση του δανεισμού προκειμένου να αυξηθούν οι στρατιωτικές δαπάνες έχουν αναδιαμορφώσει τη δημοσιονομική εικόνα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΕΚΤ
LIFO NEWSROOM
Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM