Αντικειμενικές αξίες: Μέχρι τα μέσα Μαρτίου οι εισηγήσεις για τις νέες τιμές

Αντικειμενικές αξίες: Μέχρι τα μέσα Μαρτίου οι εισηγήσεις για τις νέες τιμές Facebook Twitter
Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για τις νέες αντικειμενικές αξίες (Πηγή φωτό EUROKINISSI)
0

Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για τις νέες αντικειμενικές αξίες, αφού οι πιστοποιημένοι εκτιμητές ακινήτων θα πρέπει να παραδώσουν τις εκτιμήσεις τους έως τα μέσα Μαρτίου, σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Οικονομικών Χρήστου Σταϊκούρα.

Οι αντικειμενικές αξίες ακινήτων θα αναπροσαρμοστούν και το σύστημα θα επεκταθεί σε περίπου 3.500 περιοχές της χώρας. Ο κάθε εκτιμητής αναλαμβάνει να εισηγηθεί τις νέες τιμές μέσα σε 50 ημέρες, σύμφωνα με τα όσα ορίζει η απόφαση.


Στη συνέχεια, η Ειδική Επιτροπή του υπουργείου Οικονομικών θα αξιολογήσει τις εκτιμήσεις, με στόχο οι τελικές αποφάσεις για τις νέες τιμές ζώνης να έχουν ληφθεί έως τον Μάιο. Οι εισηγήσεις για το 50% των περιοχών θα πρέπει να παραδοθούν στο υπουργείο Οικονομικών εντός των επόμενων 25 ημερών, σύμφωνα με την απόφαση του Χρήστου Σταϊκούρα.


Με βάση τις νέες αντικειμενικές αξίες ακινήτων θα ληφθούν και οι αποφάσεις για περαιτέρω μείωση του ΕΝΦΙΑ κατά 8%, σύμφωνα με τα όσα έχει ήδη ανακοινώσει το υπουργείο Οικονομικών.

Τα συγκριτικά στοιχεία που θα χρησιμοποιήσουν οι πιστοποιημένοι εκτιμητές στις εισηγήσεις τους για τις νέες τιμές πρέπει να είναι επαρκή, να αντιπροσωπεύουν κατά το δυνατόν τη γεωγραφική κάλυψη της υπό εκτίμηση ζώνης, προσεγγίζοντας τα χαρακτηριστικά του ακινήτου και να αφορούν χρονικό διάστημα των τελευταίων 12 μηνών.

Επίσης, μπορούν να χρησιμοποιηθούν συγκριτικά στοιχεία, τα οποία προέρχονται από την πρόσφατη επαγγελματική δραστηριότητα των εκτιμητών. Οι τιμές που θα καθορίσουν και θα εισηγηθούν οι εκτιμητές στο υπουργείο Οικονομικών αφορούν:


1. Νεόδμητο πλήρως αποπερατωμένο διαμέρισμα 1ου ορόφου καθαρής επιφάνειας 80-100 τ.μ. ή νεόδμητη πλήρως αποπερατωμένη κατοικία με συνολική καθαρή επιφάνεια κύριων χώρων 100-120 τ.μ. ανοιγμένη στον 1ο όροφο με τα εξής χαρακτηριστικά:

  • Πρόσοψη σε ένα μόνο δρόμο ή σε κοινόχρηστο γενικά χώρο
  • Συμβατικός τύπος κατασκευής (οπλισμένο σκυρόδεμα με τοιχοποιία από οπτοπλινθοδομές)
  • Καλή ποιότητα κατασκευής
  • Άριστο βαθμό συντήρησης (νεόδμητο)
  • Δίχως αποθηκευτικό χώρο και θέση στάθμευσης
  • Σε οικοδομή με ανελκυστήρα και αυτόνομη θέρμανση
  • Δίχως ιδιαίτερη θέα
  • Σε συνήθη θέση της περιοχής


2. Οικόπεδο άρτιο και οικοδομήσιμο στην εκάστοτε ζώνη, με την επιτρεπόμενη χρήση γης, σε συνήθη θέση, πρόσοψη σε ένα μόνο δρόμο και Συντελεστή Εμπορικότητας (Σ.Ε) ίσο με μονάδα (1,0).


Με πληροφορίες από το ΑΠΕ

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Οικονομία / Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Το ανανεωμένο έντυπο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, νέους κωδικούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των φορολογουμένων
LIFO NEWSROOM
Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Οικονομία / Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Είναι υποχρεωμένη να διοικεί απείθαρχους υφιστάμενους, κάθε ώρα της ημέρας, επί επτά ημέρες της εβδομάδας κι αυτό μπορεί να μας διδάξει πολλά, δηλώνει ο Manoj Bhargava, ιδρυτής της 5-hour Energy
LIFO NEWSROOM
Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οικονομία / Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οι υποσχέσεις των Ευρωπαίων ηγετών για αύξηση του δανεισμού προκειμένου να αυξηθούν οι στρατιωτικές δαπάνες έχουν αναδιαμορφώσει τη δημοσιονομική εικόνα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΕΚΤ
LIFO NEWSROOM
Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM