Αυτοί είναι οι 100 κυρίαρχοι στα είδη πολυτελείας παγκοσμίως

Αυτοί είναι οι 100 κυρίαρχοι στα είδη πολυτελείας παγκοσμίως Facebook Twitter
0

Ώθηση στην αγορά ειδών πολυτελείας εξακολουθούν να δίνουν οι καταναλωτές στις αναδυόμενες αγορές, σύμφωνα με την τέταρτη ετήσια έρευνα της Deloitte, "Παγκόσμιες Δυνάμεις των Ειδών Πολυτελείας" (Global Powers of Luxury Goods).

Στην Κίνα, τη Ρωσία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, δηλαδή αγορές που έχουν χαρακτηριστεί ως αναδυόμενες αγορές ειδών πολυτελείας, το ποσοστό των καταναλωτών που δηλώνουν ότι έχουν αυξήσει τις δαπάνες τους τα τελευταία πέντε χρόνια είναι 70%, σε σύγκριση με το 53% στις αναπτυγμένες αγορές (ΕΕ, ΗΠΑ και Ιαπωνία).

Η έκθεση εξετάζει και καταγράφει τις 100 μεγαλύτερες εταιρίες ειδών πολυτελείας παγκοσμίως, βάσει των δημοσιευμένων στοιχείων για τις ενοποιημένες πωλήσεις τους. Επίσης, παρουσιάζει τις βασικές τάσεις που διαμορφώνουν την αγορά ειδών πολυτελείας, παρέχοντας μια παγκόσμια οικονομική προοπτική για τον κλάδο.

Σύμφωνα με τα δημοσιευμένα στοιχεία, οι συνολικές πωλήσεις των 100 μεγαλύτερων εταιριών ειδών πολυτελείας ανήλθαν σε 212 δισ. δολ. για το οικονομικό έτος 2015, παρουσιάζοντας μείωση 4,5% σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος.

Για ακόμα μία χρονιά, η Ιταλία είναι η χώρα με τις περισσότερες εταιρίες ειδών πολυτελείας – από τις κορυφαίες 100 εταιρίες του κλάδου, οι 26 είναι ιταλικές – ενώ η Γαλλία, αν και με αρκετά λιγότερες εταιρίες, κατέχει το υψηλότερο μερίδιο πωλήσεων. Οι ιταλικές εταιρίες, οι οποίες είναι κατά κύριο λόγο οικογενειακές, έχουν μέσο όρο πωλήσεων 1,3 δισ. δολ., έναντι 5,1 δισ. δολ. για τις γαλλικές εταιρίες.

Παρατηρείται ότι τα ταξίδια και ο τουρισμός εν γένει εξακολουθούν να αποτελούν σημαντική ευκαιρία ανάπτυξης για τα είδη πολυτελείας. Μάλιστα, οι μισές περίπου αγορές πραγματοποιούνται είτε από καταναλωτές που ταξιδεύουν σε μια ξένη χώρα (31%) είτε κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο αεροδρόμιο (16%). Το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 60% για τους καταναλωτές των αναδυόμενων αγορών, οι οποίοι πιθανότατα δεν έχουν πρόσβαση στη μεγάλη ποικιλία προϊόντων και μαρκών που είναι διαθέσιμες στις αναπτυγμένες αγορές.

Ωστόσο, ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβάνονται οι καταναλωτές την πολυτέλεια αλλάζει. Η εμπειρία και η αίσθηση που τους δημιουργεί αποκτούν όλο και μεγαλύτερη βαρύτητα, ενώ η υλική απόλαυση έρχεται δεύτερη. Βέβαια, η κορυφαία ποιότητα εξακολουθεί να αποτελεί προτεραιότητα για τους καταναλωτές, των οποίων το ενδιαφέρον παραμένει αμείωτο για τα χειροποίητα προϊόντα και την υψηλή δεξιοτεχνία.

Οι 100 μεγαλύτερες εταιρίες ειδών πολυτελείας παγκοσμίως

Αυτοί είναι οι 100 κυρίαρχοι στα είδη πολυτελείας παγκοσμίως Facebook Twitter
Αυτοί είναι οι 100 κυρίαρχοι στα είδη πολυτελείας παγκοσμίως Facebook Twitter
Αυτοί είναι οι 100 κυρίαρχοι στα είδη πολυτελείας παγκοσμίως Facebook Twitter
Αυτοί είναι οι 100 κυρίαρχοι στα είδη πολυτελείας παγκοσμίως Facebook Twitter
Αυτοί είναι οι 100 κυρίαρχοι στα είδη πολυτελείας παγκοσμίως Facebook Twitter
Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Deutche Bank: Απολύθηκαν πάνω από 100 διευθυντικά στελέχη

Διεθνή / Deutche Bank: Απολύθηκαν πάνω από 100 διευθυντικά στελέχη

Ο Κλαούντιο ντε Σάνκτις κλείνει περισσότερα από 300 υποκαταστήματα στη Γερμανία, έχει συγχωνεύσει τρία επίπεδα διοίκησης και μείωσε τον αριθμό των εργαζομένων στο front-office κατά 6,5% καθώς προσπαθεί να περιορίσει τα έξοδα
LIFO NEWSROOM