Αύξηση 17,1% στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ την πρώτη εβδομάδα του lockdown

Αύξηση 17,1% στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ την πρώτη εβδομάδα του lockdown Facebook Twitter
Αύξηση 17,1% στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ την πρώτη εβδομάδα του lockdown (Pixabay)
0

Αύξηση κατά 17,1% σημείωσαν οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ κατά την πρώτη εβδομάδα του lockdown.

Τα καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., σε ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών παρουσίασαν αύξηση στις μαζικές αγορές, που πραγματοποιήθηκαν την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown (εβδομάδα που τελείωσε στις 15/11), σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen.

Εξετάζοντας τα επιμέρους Supergroups κατηγοριών, παρατηρήθηκαν διψήφια ποσοστά ανάπτυξης σε όλα (φρέσκα χύμα, τυποποιημένα τρόφιμα και ροφήματα, καλλυντικά, προϊόντα καθαρισμού/φροντίδας σπιτιού), με εξαίρεση τις κατηγορίες Bazaar, των οποίων οι εβδομαδιαίες πωλήσεις κινήθηκαν πτωτικά στο -0,9%, καθώς από τα μέσα της εν λόγω εβδομάδας απαγορεύτηκε η πώληση των περισσότερων εξ' αυτών στα καταστήματα του λιανεμπορίου τροφίμων.

Στα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά και συγκεκριμένα στον τομέα των τροφίμων και ποτών, οι κατηγορίες που αναπτύχθηκαν με τους υψηλότερους ρυθμούς σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή εβδομάδα, είναι οι καφέδες φίλτρου (+56,4%), το βούτυρο, τα άλευρα, αλλά και αρκετές κατηγορίες αλκοολούχων ποτών, υποδεικνύοντας πως οι καταναλωτές επιθυμούν να περάσουν δημιουργικό χρόνο στο σπίτι μαγειρεύοντας, αλλά και να χαλαρώσουν.

Στον τομέα προσωπικής υγιεινής τα αντισηπτικά μαντηλάκια (93%), τα προϊόντα περιποίησης σώματος, αλλά και τα αποτριχωτικά έκαναν την διαφορά, ενώ στον τομέα των καθαριστικών σπιτιού, τα μαντηλάκια καθαρισμού για τις οικιακές επιφάνειες (+97,8%), τα ελαστικά γάντια καθαρισμού και οι μπαταρίες σημείωσαν το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης τζίρου.

Τέλος, όσον αφορά στους διαφορετικούς τύπους καταστημάτων, ο ρυθμός αύξησης του τζίρου ήταν υψηλότερος στις πιο μεγάλες αίθουσες, οι οποίες και πάλι συγκέντρωσαν την αγοραστική προτίμηση.

Ενδεικτικά, τα Hypermarkets (καταστήματα άνω των 2.500 τ.μ.) αναπτύχθηκαν κατά 27,2%, ενώ τα Large Supermarkets (αίθουσες 1.000-2.499 τ.μ.) κατά 19,5%.

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM
Στο Ταμείο Ανάκαμψης εντάχθηκε το Ενιαίο Μητρώο Ακινήτων

Οικονομία / Στο Ταμείο Ανάκαμψης εντάχθηκε το Ενιαίο Μητρώο Ακινήτων

Θα συγκεντρώνει, συστηματοποιεί και ενσωματώνει ψηφιακή πληροφορία που τηρείται από διαφορετικούς φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα και αφορά συνολικά στα στοιχεία των ακινήτων της χώρας
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Άνοιξε η πλατφόρμα των αιτήσεων - Βήμα βήμα η διαδικασία

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Άνοιξε η πλατφόρμα των αιτήσεων - Βήμα βήμα η διαδικασία

Ποιοι δικαιούνται voucher μέχρι και 600 ευρώ - Τι προβλέπεται για συνταξιούχους, τρίτεκνους και πολύτεκνους, μονογονεϊκές οικογένειες, άτομα με αναπηρία και γονείς τέκνων με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Προκηρύχθηκε διεθνής διαγωνισμός για έρευνα και εκμετάλλευση υδρογονανθράκων στο Ιόνιο

Οικονομία / Προκηρύχθηκε διεθνής διαγωνισμός για έρευνα και εκμετάλλευση υδρογονανθράκων στο Ιόνιο

Η προκήρυξη όπως σημειώνει το ΥΠΕΝ έρχεται σε συνέχεια της αποδοχής της σχετικής εκδήλωσης ενδιαφέροντος για περιοχές της Πελοποννήσου από τις εταιρείες Chevron και HELLENiQ Energy
LIFO NEWSROOM