Αύξηση 44% στη χρήση πλαστικού χρήματος στον τομέα του λιανεμπορίου λόγω capital controls

Αύξηση 44% στη χρήση πλαστικού χρήματος στον τομέα του λιανεμπορίου λόγω capital controls Facebook Twitter
1

Κατά 44% εκτιμάται ότι ενισχύθηκε η χρήση πλαστικού χρήματος τους τελευταίους μήνες στο λιανεμπόριο, αύξηση που συνδέεται ευθέως με τη συγκυρία των capital controls, όπως τόνισε ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), Βασίλης Κορκίδης, εγκαινιάζοντας στο πλαίσιο της 80ής ΔΕΘ την καμπάνια ενημέρωσης "FEEL SAFE @ e-commerce", που υλοποιεί η ΕΣΕΕ από κοινού με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της ΕΛ.ΑΣ..

Η τραπεζική αργία και οι κεφαλαιακοί περιορισμοί εκτόξευσαν, εξάλλου, τη χρήση χρεωστικών καρτών, καθώς μέσα σε περίπου ένα μήνα, από τα τέλη Ιουνίου έως τις αρχές Αυγούστου, είχαν εκδοθεί περισσότερες από 1,1 εκατ. χρεωστικές κάρτες, όταν το προηγούμενο διάστημα εκδίδονταν κατά μέσο όρο λιγότερες από 100.000 κάρτες μηνιαίως, ενώ η χρήση τους κατά μέσο όρο έχει σχεδόν τριπλασιαστεί.


Παρουσιάζοντας την παραπάνω καμπάνια, ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ αναφέρθηκε στις προοπτικές ανάπτυξης του πλαστικού χρήματος στη χώρα μας, ενώ επισήμανε ότι ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα παρουσιάζει αύξηση 25%, με τον ετήσιο τζίρο, κατά τον ίδιο, να διαμορφώνεται μέχρι στιγμής για το 2015 σε 3,5 δισ. ευρώ.


Αναφερόμενος στην καμπάνια "FEEL SAFE @ e-commerce", που, όπως αποκάλυψε ο ίδιος, γεννήθηκε κατά την περυσινή διοργάνωση της ΔΕΘ, τόνισε ότι στόχος της είναι η προφύλαξη του εμπορικού και επιχειρηματικού κόσμου, αλλά και των χρηστών του διαδικτύου, από τις απάτες μέσω του Ίντερνετ και ειδικότερα στη χρήση του πλαστικού χρήματος (πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες).

Παράλληλα, η συγκεκριμένη δράση προσφέρει τη δυνατότητα στον εμπορικό και επιχειρηματικό κόσμο, σε κάθε γωνιά της χώρας, να ενημερωθεί για το ηλεκτρονικό εμπόριο, προχωρώντας στη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop), αλλά και το e-bankink. "Θέλουμε την ψηφιακή συναλλαγή στην πραγματική κι όχι στην εικονική οικονομία. Θέλουμε να διευρύνουμε την οικονομία κι όχι να τη φουσκώσουμε", ανέφερε.


Από την πλευρά του, ο επικεφαλής της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, υποστράτηγος Μανώλης Σφακιανάκης, κάλεσε τους Έλληνες, μέσω της συγκεκριμένης καμπάνιας, να εμπιστευτούν το Διαδίκτυο και το πλαστικό χρήμα, να μην διστάζουν να κάνουν ψηφιακές αγορές, διότι "έτσι μόνο μπορεί να ελεγχθεί το χρήμα και να αισθάνεται ο πολίτης ασφάλεια". "Πρέπει να μάθουμε ότι το πλαστικό χρήμα είναι κανονικό χρήμα", τόνισε, υπενθυμίζοντας τον πενταψήφιο αριθμό 11188 της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, όπου μπορεί να απευθυνθεί κάθε πολίτης. Εξάλλου, οι επισκέπτες της φετινής ΔΕΘ μπορούν να επισκεφθεί το περίπτερο της ΕΛ.ΑΣ. προκειμένου να ενημερωθούν για την συγκεκριμένη καμπάνια.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πρόωρη αποπληρωμή του πρώτου μνημονίου - Το σχέδιο της κυβέρνησης

Οικονομία / Πρόωρη αποπληρωμή του πρώτου μνημονίου - Το σχέδιο της κυβέρνησης

Η ισχυρή ανάπτυξη και τα υψηλά πρωτογενή πλεονάσματα επιτρέπουν στην Ελλάδα να αποπληρώσει πρόωρα τις δανειακές υποχρεώσεις που ανέλαβε κατά τη διάρκεια των μνημονίων και να διανείμει κοινωνικό μέρισμα στους πολίτες
LIFO NEWSROOM
Airbnb: Μη νόμιμη η εγκύκλιος της ΑΑΔΕ για το τέλος επιτηδεύματος – Παραπομπή στην Ολομέλεια του ΣτΕ

Οικονομία / Airbnb: Μη νόμιμη η εγκύκλιος της ΑΑΔΕ για το τέλος επιτηδεύματος – Παραπομπή στην Ολομέλεια του ΣτΕ

Αιτήσεις ακύρωσης της επίμαχης εγκυκλίου είχαν καταθέσει η ΠΟΜΙΔΑ, ο «Σύνδεσμος Εταιρειών Βραχυχρόνιας Μίσθωσης Ακινήτων» και πέντε εταιρείες βραχυχρόνιας μίσθωσης ακινήτων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Αυτοί που χρησιμοποιούν το πλαστικό χρήμα,όπως και αυτοί που πήραν την "κάρτα αλληλεγγύης" και όσοι θα χρησιμοποιήσουν το bit-coin στο άμεσο μέλλον από τα 1000 ΑΤΜ,στην ουσία χρησιμοποιούν το χάραγμα του θηρίου της αποκάλυψης και είναι σχεδόν βέβαιο πως θα λάβουν και το τσιπ του 666 κάτω από το δέρμα τους...