Ενώθηκαν οι διαφημιστικοί κολοσσοί Publicis και Omnicom

Ενώθηκαν οι διαφημιστικοί κολοσσοί Publicis και Omnicom Facebook Twitter
0

Τα σχέδιά τους να συγχωνευθούν και να δημιουργήσουν έναν διαφημιστικό κολοσσό ανακοίνωσαν η Publicis και η Omnicom. Η αξία της συγχώνευσης ανέρχεται στα 35,1 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ η κίνηση έχει και στρατηγική σημασία, αναγκάζοντας τον ανταγωνισμό να προχωρήσει σε ανάλογες κινήσεις. Η συγχώνευση γίνεται επί ίσοις όροις, καθώς οι μετοχές του νέου ομίλου θα μοιραστούν εξίσου στους μετόχους των παλαιών σχημάτων.

 

 

ΠΗΓΗ: Euronews

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπερωρίες: Σε ποιους κλάδους της οικονομίας αυξήθηκαν μετά την υιοθέτηση της ψηφιακής κάρτας εργασίας

Οικονομία / Υπερωρίες: Σε ποιους κλάδους της οικονομίας αυξήθηκαν μετά την υιοθέτηση της ψηφιακής κάρτας εργασίας

«Σύμφωνα με τα στοιχεία του συστήματος ΕΡΓΑΝΗ, οι υπερωρίες στους κλάδους εφαρμογής της αυξήθηκαν αθροιστικά κατά 815.509 σε σχέση με τα έτη πριν την εφαρμογή του μέτρου» ανέφερε ο Παύλος Μαρινάκης
LIFO NEWSROOM
Η Target τερματίζει τις πρωτοβουλίες συμπερίληψης, ακολουθώντας το δόγμα Τραμπ 

Διεθνή / Η Target τερματίζει τις πρωτοβουλίες συμπερίληψης, ακολουθώντας το δόγμα Τραμπ 

Ο γίγαντας της λιανικής στις ΗΠΑ που θεωρούνταν πως υποστηρίζει τα δικαιώματα της LGBTQ+ κοινότητας, ακολουθεί τις επιταγές Τραμπ για τις πολιτικές DEI και τα προγράμματα διαφορετικότητας
LIFO NEWSROOM