Προσφορές και εκπτώσεις αναζητούν οι καταναλωτές, σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ, την ώρα που οι ανατιμήσεις είναι συνεχείς σε βασικά είδη διατροφής.
Σύμφωνα έρευνα του ΙΕΛΚΑ, το 84% των καταναλωτών τόνισε ότι αναζητά προσφορές και εκπτώσεις στα ράφια των σουπερμάρκετ.
Παράλληλα, ποσοστό 75% δηλώνει ότι επιλέγει οικονομικότερες ή φθηνότερες επιλογές προϊόντων, κάτι που αποδεικνύεται από την αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας το πρώτο τρίμηνο του 2022, η οποία πλησιάζει το 10%.
Το 67% αναφέρει ότι έχει μειώσει συνολικά τις αγορές σε είδη τροφίμων και είδη παντοπωλείου (έναντι 61% στη μέτρηση του Απριλίου).
Ο αντιπρόσωπος οργάνωσης κρέατος, Ν. Φωτιάδης, μιλώντας στο OPEN δήλωσε ότι η κατανάλωση στο μοσχάρι έχει μειωθεί τους τελευταίους μήνες κατά 35-40% ενώ τα παρατηρείται παρόμοια μείωση στην κατανάλωση κοτόπουλου.