Πολυκαταστήματα Attica: Η Ideal εξαγόρασε το 100% της εταιρείας

Η Ideal εξαγόρασε το 100% των πολυκαταστημάτων Attica Facebook Twitter
0

Την εξαγορά του 100% των πολυκαταστημάτων Αttica ανακοίνωσε η εταιρεία Ideal Holdings με την επένδυση να φτάνει τα 100 εκατομμύρια ευρώ.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία προχώρησε στην υπογραφή δεσμευτικής συμφωνίας για την εξαγορά του 100% των μετοχών της KT Golden Retail Venture Limited, η οποία κατέχει το 100% των μετοχών της Αττικά Πολυκαταστήματα ΑΕ.

Με βάση τη σχετική ανακοίνωση, η ολοκλήρωση της συναλλαγής υπόκειται σε συνήθεις όρους και εγκρίσεις, συμπεριλαμβανομένης της έγκρισης από την Ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού, οι οποίες αναμένεται να ληφθούν κατά τους προσεχείς μήνες.

Υπενθυμίζεται ότι η Attica λειτουργεί τα μεγαλύτερα πολυκαταστήματα στην Ελλάδα, με παρουσία στην Αθήνα (Citylink, Golden Hall, The Mall) και στη Θεσσαλονίκη (Mediterranean Cosmos, Tsimiski). 

Στο πλαίσιο αυτό, αποτελεί τη μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου της στην Ελλάδα και από την ίδρυσή της το 2005 μέχρι και σήμερα έχει επιτύχει σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης.  Η Αttica διαχειρίζεται συνολικά 62.000 τετραγωνικά μέτρα, απασχολεί 2.000 άτομα και συνεργάζεται με περισσότερους από 300 προμηθευτές.

Πώς θα καλυφθούν τα 100 εκατομμύρια ευρώ

Το τίμημα για τη συναλλαγή ανέρχεται σε 100 εκατομμύρια ευρώ που θα καλυφθούν από τραπεζικό δανεισμό 65 εκατομμύρια ευρώ και από ίδια κεφάλαια 35 εκατομμύρια ευρώ. 

Η Ideal αναμένεται να προχωρήσει σε έκτακτη γενική συνέλευση, η οποία θα αποφασίσει την αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου, με κατάργηση του δικαιώματος προτίμησης των παλαιών μετόχων υπέρ των μετόχων της Αttica, με την έκδοση 7.869.000 νέων μετοχών στην τιμή των 4,15 ευρώ ανά μετοχή.

Παράλληλα, οι μέτοχοι της Αttica θα αγοράσουν από την Ideal τις 592.000 ίδιες μετοχές που κατέχει, στην τιμή των 4,15 ευρώ ανά μετοχή. Η δομή αυτή της συναλλαγής αυξάνει τα Ίδια Κεφάλαια της Ideal Holdings ενώ οι μέτοχοι της Αttica θα αποκτήσουν το 17,36% της Ideal μετά την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου. 

«Είμαστε χαρούμενοι που γινόμαστε μέρος αυτού του επιτυχημένου ομίλου [...] Ο κοινός μας στόχος είναι να συνεχίζουμε να έχουμε το Αttica στην κορυφή της προτίμησης καταναλωτών, προμηθευτών και εργαζομένων», είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικά Πολυκαταστήματα, Δημοσθένης Μπούμης.

Ο πρόεδρος της Ideal Holdings Λάμπρος Παπακωνσταντίνου σχολίασε: «Ανυπομονούμε να ολοκληρώσουμε την επένδυση της Αttica και να καλωσορίσουμε τα στελέχη, τους εργαζόμενους και τους μετόχους στην οικογένειά μας. [...] Μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής αυτής, ο στόχος για το 2023 θα είναι να προσεγγίσουμε τα 400 εκατομμύρια ευρώ σε κύκλο εργασιών και τα 50 εκατομμύρια ευρώ σε EBITDA. Το επόμενο διάστημα θα δώσουμε αναλυτικές πληροφορίες στους επενδυτές μας».

Με πληροφορίες από ΑΠΕ

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Οικονομία / Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Το ανανεωμένο έντυπο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, νέους κωδικούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των φορολογουμένων
LIFO NEWSROOM
Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Οικονομία / Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Είναι υποχρεωμένη να διοικεί απείθαρχους υφιστάμενους, κάθε ώρα της ημέρας, επί επτά ημέρες της εβδομάδας κι αυτό μπορεί να μας διδάξει πολλά, δηλώνει ο Manoj Bhargava, ιδρυτής της 5-hour Energy
LIFO NEWSROOM
Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οικονομία / Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οι υποσχέσεις των Ευρωπαίων ηγετών για αύξηση του δανεισμού προκειμένου να αυξηθούν οι στρατιωτικές δαπάνες έχουν αναδιαμορφώσει τη δημοσιονομική εικόνα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΕΚΤ
LIFO NEWSROOM
Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM