Μέσα στο μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο του κόσμου, που δένει Πειραιά

Μέσα στο μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο του κόσμου, που δένει Πειραιά Facebook Twitter
13

 

Μέσα στο μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο του κόσμου, που δένει Πειραιά Facebook Twitter

Το «Regal Princess», το μεγαλύτερο,  νέας γενιάς, κρουαζιερόπλοιο του κόσμου αναμένεται να καταπλεύσει αύριο Τρίτη στο λιμάνι του Πειραιά, όπου οι αρχές του ΟΛΠ του ετοιμάζουν υποδοχή.

Eκτός από το νεότερο και πιο σύγχρονό πλοίο του στόλου της Prince Cruise θεωρείται και το πιο πολυτελές.

Μέσα στο μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο του κόσμου, που δένει Πειραιά Facebook Twitter
Μέσα στο μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο του κόσμου, που δένει Πειραιά Facebook Twitter

Πρόκειται για ένα πλοίο-στολίδι που ναυπηγήθηκε πρόσφατα στην Ιταλία και που μετά την έλευση στον Πειραιά θα συνεχίσει την κρουαζιέρα στα ελληνική νησιά. Το Regal Princess έχει μήκος 330 μέτρα και βάρος 142,714 τόνους. Το πλοίο απασχολεί πλήρωμα 500 ατόμων και στα 19 καταστρώματά του έχει δυνατότητα φιλοξενίας 3.560 επιβατών. Το κρουαζιερόπλοιο ξεκίνησε το ταξίδι του στις 16 Μαΐου και θα συνεχίσει με ολιγοήμερη κρουαζιέρα στα ελληνικά νησιά.

 

Μέσα στο μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο του κόσμου, που δένει Πειραιά Facebook Twitter
Μέσα στο μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο του κόσμου, που δένει Πειραιά Facebook Twitter
Μέσα στο μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο του κόσμου, που δένει Πειραιά Facebook Twitter

Μέσα στο μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο του κόσμου, που δένει Πειραιά Facebook Twitter
Μέσα στο μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο του κόσμου, που δένει Πειραιά Facebook Twitter

Μέσα στο μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο του κόσμου, που δένει Πειραιά Facebook Twitter
Μέσα στο μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο του κόσμου, που δένει Πειραιά Facebook Twitter
Μέσα στο μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο του κόσμου, που δένει Πειραιά Facebook Twitter
13

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Deutche Bank: Απολύθηκαν πάνω από 100 διευθυντικά στελέχη

Διεθνή / Deutche Bank: Απολύθηκαν πάνω από 100 διευθυντικά στελέχη

Ο Κλαούντιο ντε Σάνκτις κλείνει περισσότερα από 300 υποκαταστήματα στη Γερμανία, έχει συγχωνεύσει τρία επίπεδα διοίκησης και μείωσε τον αριθμό των εργαζομένων στο front-office κατά 6,5% καθώς προσπαθεί να περιορίσει τα έξοδα
LIFO NEWSROOM