Η ελληνική startup εταιρεία, Blueground, που δραστηριοποιείται στο real estate, ανακοίνωσε σήμερα ότι συγκέντρωσε 180 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση γύρου C.
Ειδικότερα, 140 εκατομμύρια δολάρια αποτελούν αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και προήλθαν από τις επενδυτικές εταιρείες WestCap (που ηγήθηκε του γύρου), Geolo Capital, Prime Ventures, και VentureFriends, και 40 εκατομμύρια δολάρια αποτελούν δανειακή χρηματοδότηση από την Silicon Valley Bank. Mε αυτόν το νέο γύρο, η Blueground έχει αθροιστικά συγκεντρώσει 258 εκατομμύρια δολάρια από την ίδρυσή της το 2013 - το υψηλότερο ποσό χρηματοδότησης που έχει συγκεντρώσει μέχρι σήμερα ελληνική start-up.
Πρόκειται για μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στο χώρο του real estate και της τεχνολογίας (prop-tech), η οποία ξεκίνησε από λίγα διαμερίσματα στην Αθήνα και πλέον έχει διεθνή παρουσία σε Η.Π.Α., Μ. Βρετανία, Γαλλία, Αυστρία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Τουρκία.
«Ιδρύσαμε την Blueground με όραμα να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας ένα σπίτι σε κάθε μεγάλη πόλη, προσφέροντας τους την ευελιξία και την άνεση που χρειάζονται για να εξερευνήσουν τον κόσμο», δήλωσε ο Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της Blueground.
Η ανάπτυξη της ελληνικής start-up και αυτός ο νέος κύκλος χρηματοδότησης σηματοδοτούν επίσης την περαιτέρω αύξηση του εργατικού δυναμικού της εταιρείας. Στόχος της Blueground είναι να προσλάβει 300 νέα άτομα μέσα στους επόμενους 12 μήνες, οι μισοί εκ των οποίων θα έχουν ως βάση την Ελλάδα. Στην Ελλάδα σήμερα εργάζονται 200 άτομα και περισσότερα από 450 διεθνώς.
Η Blueground είναι μία start-up εταιρεία που δραστηριοποιείται διεθνώς στον χώρο του real estate και της τεχνολογίας (proptech) και έχει δημιουργήσει ένα δίκτυο 4.500 επιλεγμένων διαμερισμάτων υψηλής ποιότητας σε δημοφιλείς γειτονιές σε όλο τον κόσμο, τα οποία διατίθενται για μίσθωση διάρκειας από ένα μήνα μέχρι και μερικά χρόνια. Ιδρύθηκε το 2013 μέσα από την προσωπική εμπειρία ενός εκ των ιδρυτών, Αλέξανδρου Χατζηελευθερίου, ο οποίος μετά από πέντε χρόνια συνεχούς διαμονής σε ξενοδοχεία λόγω της επαγγελματικής του ιδιότητας, θέλησε να λύσει τα συνήθη προβλήματα που παρουσιάζονται κατά τη διάρκεια μιας συμβατικής ενοικίασης ενός διαμερίσματος.
Η εφαρμογή πελατών (guest app) της Blueground παρέχει 24ωρη υποστήριξη καθώς και πρόσβαση σε καθημερινές υπηρεσίες, όπως καθαρισμό διαμερισμάτων, παράδοση ειδών παντοπωλείου, πακέτα ευεξίας και άλλα.