Σε υψηλό τετραετίας το καταναλωτικό κλίμα στην Ελλάδα

Σε υψηλό τετραετίας το καταναλωτικό κλίμα στην Ελλάδα Facebook Twitter
0

Αύξηση κατά 8 μονάδες σημείωσε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης της Nielsen στην Ελλάδα, φτάνοντας  τις 53 μονάδες, που είναι σύμφωνα με την εταιρεία το υψηλότερο σημείο των τελευταίων 4 ετών στη χώρα. Η Nielsen σημειώνει ότι αυτό πιθανώς οφείλεται στην επίτευξη πρωτογενούς πλεονάσματος αλλά και στην επιστροφή της Ελλάδας στις αγορές.

Παρότι πάντως η Nielsen καταγράφει υψηλό καταναλωτικό κλίμα, την ιδια ώρα επισημαίνει ότι σύμφωνα με την έρευνα της 8 στους 10 εξακολουθούν να αμφιβάλουν για το αν η Ελλάδα θα καταφέρει να ανακάμψει από την οικονομική ύφεση. Παράλληλα παραμένει και η ανασφάλεια στα εργασιακά.

Σε ερώτηση για το πού ξοδεύουν τα χρήματα που τους περισσεύουν, οι Έλληνες δηλώνουν ότι το 27% δηλώνει ότι το ξοδεύει για την κάλυψη δανείων, πιστωτικών καρτών και γενικότερα χρεών, ενώ  3 στους 10 δηλώνουν ότι δεν έχουν καθόλου διαθέσιμο εισόδημα.

Την ίδια ώρα σύμφωνα με την εταιρεία, ο παγκόσμιος καταναλωτικό δείκτης  έχει επιστρέψει στα προ κρίσης επίπεδα.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πρόωρη αποπληρωμή του πρώτου μνημονίου - Το σχέδιο της κυβέρνησης

Οικονομία / Πρόωρη αποπληρωμή του πρώτου μνημονίου - Το σχέδιο της κυβέρνησης

Η ισχυρή ανάπτυξη και τα υψηλά πρωτογενή πλεονάσματα επιτρέπουν στην Ελλάδα να αποπληρώσει πρόωρα τις δανειακές υποχρεώσεις που ανέλαβε κατά τη διάρκεια των μνημονίων και να διανείμει κοινωνικό μέρισμα στους πολίτες
LIFO NEWSROOM
Airbnb: Μη νόμιμη η εγκύκλιος της ΑΑΔΕ για το τέλος επιτηδεύματος – Παραπομπή στην Ολομέλεια του ΣτΕ

Οικονομία / Airbnb: Μη νόμιμη η εγκύκλιος της ΑΑΔΕ για το τέλος επιτηδεύματος – Παραπομπή στην Ολομέλεια του ΣτΕ

Αιτήσεις ακύρωσης της επίμαχης εγκυκλίου είχαν καταθέσει η ΠΟΜΙΔΑ, ο «Σύνδεσμος Εταιρειών Βραχυχρόνιας Μίσθωσης Ακινήτων» και πέντε εταιρείες βραχυχρόνιας μίσθωσης ακινήτων
LIFO NEWSROOM