Σήμερα στο TAXISnet τα τέλη κυκλοφορίας - Πόσα πληρώνουμε και πότε

Σήμερα στο TAXISnet τα τέλη κυκλοφορίας - Πόσα πληρώνουμε και πότε Facebook Twitter
0

Ήρθε η ώρα της πληρωμής των τελών κυκλοφορίας του 2018. 

Σήμερα Παρασκευή (24/11) πρόκειται να αναρτηθούν στο TAXISnet, την ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών.

Υπενθυμίζεται ότι τα τέλη του 2018 θα είναι ίδια με τα φετινά, καθώς οι συζητήσεις του υπουργείου Οικονομικών με τους εκπροσώπους των Θεσμών δεν κατέληξαν σε συμφωνία για το νέο πλαίσιο φορολόγησης.

Όπως αναφέρει σχετικό ρεπορτάζ της ΕΡΤ, οι ιδιοκτήτες ΙΧ και δικύκλων ανάλογα με τον κυβισμό θα πληρώσουν για οχήματα που κυκλοφόρησαν πριν από το 2000 από 22 έως 1.230 ευρώ, από το 2001 έως το 2005 από 22 έως 1.260 ευρώ, από το 2006 έως και το 2010 από 22 έως 1.380 ευρώ και για τα νεότερης τεχνολογίας από 90 λεπτά έως 3,72 ευρώ ανά γραμμάριο διοξειδίου του άνθρακα.

Απαλλάσσονται όσα εκπέμπουν λιγότερο από 90 γραμμάρια co2 και τα υβριδικά έως 1549 κυβικά.

Η προθεσμία για την καταβολή των τελών κυκλοφορίας του 2018 λήγει στις 31 Δεκεμβρίου. Σε περίπτωση εκπρόθεσμης πληρωμής οι ιδιοκτήτες υποχρεούνται να πληρώσουν τα τέλη εις διπλούν.

Οι ιδιοκτήτες των οχημάτων θα πρέπει να εκτυπώσουν από το Taxis τα σχετικά έντυπα. Εξόφληση γίνεται μέσω τραπεζών, μέσω e-banking ή στα ΕΛΤΑ.

Τέλη κυκλοφορίας με βάση το έτος ταξινόμησης
Κινητήρας Εως το 2000 2001- 2005 2006-31/10/2010

Σήμερα στο TAXISnet τα τέλη κυκλοφορίας - Πόσα πληρώνουμε και πότε Facebook Twitter

Τέλη κυκλοφορίας με βάση την εκπομπή ρύπων
Διοξείδιο του άνθρακα ανά χλμ. Ανά γραμμ. εκπομπών C02 σε ευρώ Τέλη κυκλοφορίας

Σήμερα στο TAXISnet τα τέλη κυκλοφορίας - Πόσα πληρώνουμε και πότε Facebook Twitter
Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χατζηδάκης: Έρχεται νέο νομοσχέδιο για να γίνει το Χρηματιστήριο πιο ελκυστικό

Οικονομία / Χατζηδάκης: Έρχεται νέο νομοσχέδιο για να γίνει το Χρηματιστήριο πιο ελκυστικό

Σε ερώτηση για το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών, ο Κωστής Χατζηδάκης υπογράμμισε ότι παρά την πρόοδο και τη μεγάλη αύξηση των εξαγωγών την τελευταία πενταετία, παραμένει το πιο σημαντικό πρόβλημα
LIFO NEWSROOM