Στην 56η Μπιενάλε της Βενετίας, η Γιαπωνέζα εικαστικός Τσιχάρου Σιότα έκανε την πιο θεαματική εγκατάσταση στα Giardini με το έργο «The Key In The Hand», με ένα παλιό τεράστιο σκαρί και χιλιάδες κόκκινες κλωστές από το ταβάνι, από όπου κρέμονταν 180.000 μικρά κλειδιά.
Η Σιότα ανακαλύφθηκε τότε «διεθνώς» και τώρα η 49χρονη εικαστικός, που γεννήθηκε στην Οσάκα της Ιαπωνίας και κατοικεί μόνιμα στο Βερολίνο, κάνει μια εγκατάσταση στον ναό της Αγίας Αγνής στο Βερολίνο, ως συνέχεια της δουλειάς της στη Βενετία. Ερχόμενη από τη μεγάλη παράδοση της ιαπωνικής χειροτεχνίας, η Σιότα, με χιλιάδες πάλι κόκκινες κλωστές, προσκαλεί σε ένα ταξίδι στον κέντρο της ύπαρξης.
Η εγκατάσταση «Ελπίζω...» έχει πάλι ως σημείο εκκίνησης τον σκελετό ενός σκάφους, μια μεταλλική κατασκευή που μοιάζει να αιωρείται σε ένα ταξίδι στο άπειρο με τις σημειώσεις πολλών ζωών μαζί.
Αυτήν τη φορά, στη θέση των χιλιάδων κλειδιών βρίσκονται 10.000 επιστολές που έχουν αποσταλεί στην καλλιτέχνιδα από όλο τον κόσμο, σε κόκκινο χαρτί, δεμένες με κόκκινα νήματα που κρέμονται από την οροφή.
Το έργο της μοιάζει με ένα ποίημα και η ίδια η Σιότα παρουσιάζει τη σύνδεση των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο που αναστοχάζονται για τα θεμελιώδη ζητήματα της ανθρώπινης ύπαρξης, μεταξύ της γέννησης και του θανάτου. Είναι ένα έργο που μοιάζει να ισορροπεί μεταξύ των ακραίων πλευρών της ζωής, ενσωματώνοντας την ατομική πολυπλοκότητα και τις συλλογικές αναμνήσεις που αποκαλύπτουν τους κρυμμένους εσωτερικούς κόσμους των ανθρώπων.
Αντιμετωπίζοντας τις θεμελιώδεις ανθρώπινες ανησυχίες, όπως η ζωή, ο θάνατος και οι σχέσεις, διερευνά την ανθρώπινη ύπαρξη σε διάφορες διαστάσεις, και όλα καταλήγουν σε ένα λαβύρινθο με κλωστές που μοιάζουν με αιμοφόρα αγγεία.