BAFTA 2024: Το «ευχαριστώ» της Έμα Στόουν στη μητέρα της - «Χωρίς εκείνη δεν θα υπήρχε τίποτα από αυτά»

BAFTA 2024: Το «ευχαριστώ» της Έμα Στόουν στη μητέρα της - «Χωρίς εκείνη δεν θα υπήρχε τίποτα από αυτά» Facebook Twitter
Φωτ. : EPA
0

Τη μητέρα της θέλησε να ευχαριστήσει δημόσια με αρκετά συγκινητικά λόγια, κατά τη διάρκεια της ομιλίας της στα βραβεία Bafta η Έμα Στόουν.

Το βράδυ της Κυριακής στην απονομή των βραβείων BAFTA 2024 στο Royal Festival Hall του Λονδίνου, η Έμα Στόουν τιμήθηκε για την καλύτερη γυναικεία ερμηνεία, αυτή της Bella Baxter στο «Poor Things». Κρατώντας το βραβείο στα χέρια της η ηθοποιός εκτός από τον σεναριογράφο της ταινίας Τόνι ΜακΝαμάρα και άλλα μέλη της, ευχαρίστησε και την μητέρα της.

«Τόνι, σε ευχαριστώ για την ατάκα "Πρέπει να πάω να γρονθοκοπήσω αυτό το μωρό". Μου άλλαξε τη ζωή», ανέφερε χαρακτηριστικά η Έμα Στόουν, ευχαριστώντας παράλληλα και τον σκηνοθέτη Γιώργο Λάνθιμο για το «δώρο» που ήταν για εκείνη ο ρόλος της Μπέλα, τους ηθοποιούς, το συνεργείο αλλά και τον εκπαιδευτή διαλέκτου Νιλ Σουέιν.

«Υποδυόμουν μια Βρετανίδα σε αυτή την ταινία και ο Νιλ δεν γέλασε όταν μου μάθαινε πώς να λέω "wart-ter (νερό)", παρόλο που ως Αμερικανίδα λέω "wahter"» ανέφερε η αστειευόμενη. Στη συνέχεια όμως κατά τη διάρκεια της ομιλίας της αναφέρθηκε στην μητέρα της, στην οποία όπως χαρακτηριστικά ανέφερε χρωστάει τα πάντα.

«Είναι ο καλύτερος άνθρωπος που ξέρω στον κόσμο και με εμπνέει κάθε μέρα. Με έκανε κατά κάποιο τρόπο να πιστέψω σε αυτή την τρελή ιδέα ότι μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο και είμαι πέρα για πέρα ευγνώμων. Χωρίς εκείνη, τίποτα από αυτά δεν θα υπήρχε, συμπεριλαμβανομένης και της ίδιας μου της ζωής, οπότε σε ευχαριστώ γι' αυτό μαμά», συμπλήρωσε.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αθήνα: Πως γλύτωσε από την μπουλντόζα ένα ιστορικό κτίριο της πόλης

Πολιτισμός / Πώς ένα ιστορικό κτίριο της Αθήνας γλίτωσε από την μπουλντόζα

Όσα αναφέρουν στη LiFO επιστήμονες από τις δύο οργανώσεις που προσέφυγαν στο ΣτΕ, ζητώντας να αποτραπεί η κατεδάφιση μιας μεσοπολεμικής κατοικίας και να χαρακτηριστεί το κτίριο διατηρητέο.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ