Eurovision 2024 - Αλευράς: «Δεν αρέσαμε καθόλου στους σοβαρούς δημοσιογράφους αυτής της χώρας»

Eurovision 2024 - Αλευράς: «Δεν αρέσαμε καθόλου στους σοβαρούς δημοσιογράφους αυτής της χώρας» Facebook Twitter
Θανάσης Αλευράς - Eurovision 2024 / Instagram
0

Στην αρνητική κριτική που του ασκήθηκε για την παρουσίαση της Eurovision αυτή τη χρονιά, αναφέρθηκε ο Θανάσης Αλευράς.

Ο Θανάσης Αλευράς σε πρόσφατη συνέντευξή του, τοποθετήθηκε στην σκληρή κριτική και τον αρνητικό σχολιασμό που έλαβε τόσο εκείνος όσο και ο Ζερόμ Καλούτα για την παρουσίαση της φετινής Eurovision, αναφέροντας μεταξύ άλλων πως ο τρόπος που έγινε τον σόκαρε. «Θεωρώ ότι και το κομμάτι της παρουσίασης αντιμετωπίστηκε όπως το τραγούδι της Μαρίνας. Δεν μας ψήφισαν οι εθνικές επιτροπές καθόλου. Δεν αρέσαμε καθόλου στους σοβαρούς δημοσιογράφους αυτής της χώρας αλλά μας έδωσε ψήφους το κοινό», ανέφερε αρχικά ο γνωστός ηθοποιός.

Στη συνέχεια, υπογράμμισε πως από το κοινό εισέπραξαν πολύ θετικά σχόλια. «Eμένα δεν μου αρέσουν οι μπάμιες. Αλήθεια, δεν μου αρέσουν καθόλου. Με σόκαρε λοιπόν ο τρόπος. Δεν έχω θέμα με το να διαφωνεί κάποιος με το πώς έκανα τη δουλειά μου, έτσι και αλλιώς I did it my way» τόνισε, ενώ παράλληλα σχολίασε και το συμβάν του τελικού, όπου ο Ζερόμ Καλούτα είπε πως «ο Άγιος Μαρίνος είναι νησί».

«Ναι, ο Άγιος Μαρίνος δεν είναι νησί αλλά δεν πρόλαβα να το διορθώσω και εγώ από την ταχύτητα της ροής της βραδιάς. Επίσης, θύμωσαν που δεν ήξερα και την πριγκίπισσα της Σουηδίας. Συγνώμη που δεν ξέρω τα βασιλικά πρόσωπα», συμπλήρωσε, ενώ τέλος, ο ηθοποιός ξεκαθάρισε πως δεν έλαβε αμοιβή για την παρουσίαση.

«Ευτυχώς που δεν έβλεπα τα σχόλια και δεν πρόλαβα να επηρεαστώ. Το να μη σου αρέσει κάτι το καταλαβαίνω. Είναι αυτό που λέγαμε και με τη Μαρίνα Σάττι. Με τόσο θυμό, όμως, γιατί; Και να σε λένε και ηλίθιο στην τηλεόραση;», κατέληξε.

Με πληροφορίες από Real News

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ