Η Αμάλ Αλαμουντίν και το εξωφρενικό κόστος της εμφάνισής της στο βασιλικό γάμο

Η Αμάλ Αλαμουντίν και το εξωφρενικό κόστος της εμφάνισής της στο βασιλικό γάμο Facebook Twitter
3

Για πολλούς, η Αμάλ Αλαμουντίν ήταν η πιο καλοντυμένη στο βασιλικό γάμο, αλλά ακόμη και για εκείνους που διαφωνούν, η σύζυγος του Τζορτζ Κλούνεϊ, αποδεικνύεται πως ήταν σίγουρα η καλεσμένη με την πιο ακριβή εμφάνιση. Η αξία όλου του συνόλου είναι μάλλον εξωφρενική...

Η δικηγόρος για τα ανθρώπινα δικαιώματα φορούσε ένα σύνολο Stella McCartney και ένα εντυπωσιακό καπέλο από τον σχεδιαστή Stephen Jones. Ολοκλήρωσε την λαμπερή εμφάνισή της με ένα χρυσό τσαντάκι και γόβες του Gianvito Rossi.

Η Αμάλ Αλαμουντίν και το εξωφρενικό κόστος της εμφάνισής της στο βασιλικό γάμο Facebook Twitter

Όμως τα σκουλαρίκια της ήταν αυτά που όσοι γνωρίζουν από κοσμήματα αντελήφθησαν αμέσως ότι κοστίζουν μια περιουσία.

Τα ρούχα της Stella McCartney δεν είναι φθηνά αλλά καθώς το σύνολο ήταν ειδική παραγγελία, η αξία του δεν μπορεί προσδιοριστεί. Τα δε παπούτσια κοστίζουν 800 δολάρια, ενώ τα καπέλα του Stephen Jones συχνά έχουν αξία χιλιάδες δολάρια.

Αλλά το συνολικό κόστος είναι αστρονομικό λόγω των σκουλαρικιών Lorraine Schwartz.

Τα σκουλαρίκια με διαμάντια 17 καρατίων πωλούνται έναντι 500.000 δολαρίων και είναι διαθέσιμα στο Bergdorf Goodman και το Harrods London.

Η Αμάλ Αλαμουντίν και το εξωφρενικό κόστος της εμφάνισής της στο βασιλικό γάμο Facebook Twitter

Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί πως τα πρωτεία σε αξία κοσμημάτων τα κατέχει η νύφη Μέγκαν Μαρκλ, η οποία φόρεσε Galanterie de Cartier earrings, Cartier βραχιόλι και φυσικά η τιάρα της βασίλισσας Μαρίας που ήταν γεμάτη διαμάντια. Και η αξία του συνόλου εδώ δεν μπορεί να είναι μετρήσιμη...

Η Αμάλ Αλαμουντίν και το εξωφρενικό κόστος της εμφάνισής της στο βασιλικό γάμο Facebook Twitter
Πολιτισμός
3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αθήνα: Πως γλύτωσε από την μπουλντόζα ένα ιστορικό κτίριο της πόλης

Πολιτισμός / Πώς ένα ιστορικό κτίριο της Αθήνας γλίτωσε από την μπουλντόζα

Όσα αναφέρουν στη LiFO επιστήμονες από τις δύο οργανώσεις που προσέφυγαν στο ΣτΕ, ζητώντας να αποτραπεί η κατεδάφιση μιας μεσοπολεμικής κατοικίας και να χαρακτηριστεί το κτίριο διατηρητέο.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ