Η Αντζελίνα Τζολί θα πρέπει να επιτρέπει στον Μπραντ Πιτ να βλέπει περισσότερο τα παιδιά του

Η Αντζελίνα Τζολί θα πρέπει να επιτρέπει στον Μπραντ Πιτ να βλέπει περισσότερο τα παιδιά του Facebook Twitter
0

Η Αντζελίνα Τζολί θα πρέπει να επιτρέπει στον Μπραντ Πιτ να βλέπει περισσότερες φορές τα παιδιά τους.

Σύμφωνα με τους δικαστές η διάσημη ηθοποιός θα πρέπει να επιτρέπει στον πρώην σύζυγό της να βλέπει πιο συχνά τα έξι τους παιδιά μέχρι το δικαστήριο να βγάλει οριστική απόφαση.

Η Τζολί επιτρέπει στον Πιτ να βλέπει τα παιδιά τους για τέσσερις ώρες κάθε δεύτερη μέρα, στις ημέρες που έχουν σχολείο και για 12 ώρες κάθε δεύτερη μέρα κατά τις ημέρες που δεν έχουν σχολείο.

Αυτό είναι το τελευταίο που κυκλοφόρησε στα μέσα ενημέρωσης για ένα διαζύγιο που όσο περνάει ο καιρός γίνεται όλο και πιο δύσκολο.

Τις προηγούμενες ημέρες σύμφωνα με το Page Six η Τζολί κατέθεσε έγγραφα στο δικαστήριο ισχυριζόμενη ότι ο Πιτ είναι ανίκανος ως πατέρας και δεν έχει καταβάλει καμία ουσιαστική γονική υποστήριξη, με τον Πιτ να απαντάει ότι δάνεισε στην πρώην γυναίκα του 8 εκατ. δολάρια για να την βοηθήσει ώστε να αγοράσει ένα σπίτι.

Η επόμενη ημερομηνία συνεδρίασης του δικαστηρίου έχει οριστεί για τις 21 Αυγούστου, σύμφωνα με το Blast.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ- ΜΠΕ

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ