Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους

Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
1

Η Chromat, μια εταιρία μαγιό με έδρα τη Νέα Υόρκη, έχει ήδη ξεχωρίσει στον κόσμο της μόδας λόγω της φιλοσοφίας της, από τα διαφορετικά μοντέλα που επέλεξε για την Εβδομάδα Μόδας μέχρι εκείνα με καμπύλες που χρησιμοποιεί για να δημιουργεί μαγιό για κάθε σωματότυπο. 

Στην τελευταία της καμπάνια, η σχεδιάστρια Becca McCharen-Tran αποφάσισε να προκαλέσει ξανά τα στερεότυπα, παρακάμπτοντας αυτή τη φορά την πασαρέλα και εστιάζοντας στο μέρος που όντως οι γυναίκες φορούν το μαγιό τους: την πισίνα. 

Η εταιρία κυκλοφόρησε μια σειρά από φωτογραφίες, μέσω των οποίων προτείνει νέους «κανόνες» για την πισίνα, όπως «Οι ραγάδες είναι ευπρόσδεκτες», «Δεκτές όλες οι ικανότητες», «Απαγορεύεται το food-shaming», «Καλοδεχούμενη η τριχοφυΐα», «Σεβασμός στις προτιμητέες αντωνυμίες». 

Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter

«Απλώς σκεφτόμουν όλα τα μηνύματα που βλέπουμε γύρω μας το καλοκαίρι και πώς μπορεί να γίνει τόσο ευάλωτη περίοδος για πολλούς. Ήθελα να κάνω μια καμπάνια που όντως να τιμά όλους αυτούς του καταπληκτικούς και πρωτοπόρους ανθρώπους στη βιομηχανία της μόδας», εξηγεί η σχεδιάστρια. 

Και κάπως έτσι δημιουργήθηκαν οι «Babe Guard», τις οποίες ενσαρκώνουν τα μοντέλα Denise Bidot, Ericka Hart, Mama Cax, Emme, Geena Rocero, που έχουν συνεργαστεί ξανά στο παρελθόν με την Chromat, με στόχο να «αλλάξουν τους παραδοσιακούς κανόνες για την πισίνα αυτό το καλοκαίρι, δημιουργώντας κάτι που να έχει πραγματικό αντίκτυπο». 

Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter

«Θέλαμε να δημιουργήσουμε μια καμπάνια που να μας επιτρέπει να δείξουμε τα καταπληκτικά μαγιό της Chromat με έναν τρόπο που αναδεικνύει ταυτόχρονα τη φιλοσοφία της εταιρίας περί διαφορετικότητας. Κάθε πισίνα έχει μια ταμπέλα με τους κανόνες της, οπότε αποφασίσαμε να τους ξαναγράψουμε ώστε να λένε κάτι πιο ουσιώδες», εξηγεί η Kristy Heilenday, καλλιτεχνική διευθύντρια του διαφημιστικού γραφείου Berlin Cameron. 

«Έχουμε τεράστια ευθύνη στο να βγάζουμε προς τα έξω τις εικόνες που θέλουμε να δούμε, αυτές που αντικατοπτρίζουν πραγματικά τους ανθρώπους γύρω μας και δεν περιορίζονται στη στενό ορισμό του πώς πρέπει να δείχνει ένα σώμα στην παραλία. Θέλουμε να αλλάξουμε αυτή τη φύση των διαφημίσεων μαγιό», σχολιάζει η Becca McCharen-Tran. 

Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter

Όπως λέει, από τότε που ήταν έφηβη και αποφάσισε να γίνει σχεδιάστρια, γνώριζε πως θα προσπαθούσε να το κάνει με πολύ διαφορετικό τρόπο. «Πάντα σκεφτόμουν πως αν ασχοληθώ με τη μόδα, θα το κάνω με πολύ πιο ανοιχτό τρόπο», εξηγεί.

Αυτό που έκανε πρακτικά είναι να επιλέγει ως μοντέλα άτομα από την κοινότητά της κι όχι επαγγελματίες, να προσπαθεί να περνάει το μήνυμα της διαφορετικότητας και σε επίπεδο φυλής και σε επίπεδο σωματότυπου και, γενικά, να προσλαμβάνει ως συνεργάτες άτομα που φέρουν τη θηλυκότητα σε κάθε τους μορφή (γυναίκες, femme ή nonbinary). 

 
Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Με Μαρμαρινό, Κουρεντζή, Ράσσε, Mouawad και Ζυλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Πολιτισμός / Μαρμαρινός, Κουρεντζής, Ράσε, Mouawad και Ζιλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Καλλιτέχνες με ιστορικό ίχνος στην Επίδαυρο θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους δίπλα σε ξένους και άλλους Έλληνες δημιουργούς, ενώ στις 19 Ιουλίου θα ακούσουμε την ορχήστρα Utopia υπό τη διεύθυνση του Θ. Κουρεντζή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η εντυπωσιακή τοποθέτηση του ανδριάντα του Μεγάλου Αλεξάνδρου του Γιάννη Παππά στο Μουσείο Μπενάκη

Πολιτισμός / Η εντυπωσιακή τοποθέτηση του ανδριάντα του Μεγάλου Αλεξάνδρου του Γιάννη Παππά στο Μουσείο Μπενάκη

Πρόκειται για τον μπρούτζινο αδριάντα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, σαν αυτόν που βρίσκεται στη συμβολή των λεωφόρων Αμαλίας και Όλγας, στο κέντρο της Αθήνας
LIFO NEWSROOM
Κώστας Γαβράς, Στίβεν Σόντερμπεργκ και Στίβεν Κινγκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Κώστας Γαβράς, Στίβεν Σόντερμπεργκ και Στίβεν Κινγκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η «Τελευταία Πνοή» του Κώστα Γαβρά, το φαντασματικό «Presence» του Στίβεν Σόντερμπεργκ και το «Monkey» του Οζ Πέρκινς είναι μερικές από τις επιλογές του προγράμματος αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο σκηνοθέτης του «The Brutalist» δεν έβγαλε «ούτε ένα δολάριο» από την ταινία που είναι υποψήφια για 10 όσκαρ

Πολιτισμός / Ο σκηνοθέτης του «The Brutalist» δεν έβγαλε «ούτε ένα δολάριο» από την ταινία που είναι υποψήφια για 10 όσκαρ

Ο Μπρέιντι Κόρμπετ αποκάλυψε ότι δεν έβγαλε κανένα κέρδος από τις τελευταίες δύο ταινίες του - «Μόλις σκηνοθέτησα τρεις διαφημίσεις στην Πορτογαλία και είναι η πρώτη φορά που έβγαλα χρήματα εδώ και χρόνια»
LIFO NEWSROOM
Ο 7χρονος «χορευτής με τα εγκαύματα» που επιβίωσε από τον πόλεμο στην Ουκρανία, έγινε ταινία

Πολιτισμός / Ο 7χρονος «χορευτής με τα εγκαύματα» που επιβίωσε από τον πόλεμο στην Ουκρανία, έγινε ταινία

Τον Ιούλιο του 2022 ένα παιδί με όνειρο να γίνει επαγγελματίας χορευτής ballroom τραυματίζεται από βόμβα στην Ουκρανία σε ηλικία επτά ετών και η ιστορία του γίνεται
LIFO NEWSROOM
Η Leica γιορτάζει τα 100 της με μια έκθεση αφιερωμένη σε δύο εμβληματικoύς φωτογράφους της

Πολιτισμός / Η Leica γιορτάζει τα 100 της με μια έκθεση αφιερωμένη σε δύο εμβληματικoύς φωτογράφους της

Η έκθεση-ορόσημο με τα αξιοσέβαστα στον κόσμο της φωτογραφίας ονόματα των Joel Meyerowitz και Barbara Davidson προσφέρει στον επισκέπτη την ευκαιρία να βιώσει τη δύναμη της φωτογραφίας στην πιο εντυπωσιακή της μορφή.
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Καταπληκτική δουλειά! Μπράβο τους! Όχι μόνο για τη φιλοσοφία και το νόημα της καμπάνιας, αλλά κι επειδή το κάνουν χωρίς να προωθούν τη λύπηση, αλλά αναδεικνύοντας την ομορφιά στους ανθρώπους! Μπράβο!!!