Στα χαρτιά ταινία της εβδομάδας είναι το Back to Black, η βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ δια χειρός Σαμ Τέιλορ –Τζόνσον (Nowhere Boy).
Η ερμηνεία της Μαρίσα Αμπέλα είναι ο βασικός πόλος έλξης του εγχειρήματος, αλλά, για να το θέσουμε κομψά, βιογραφίες σαν αυτή κάποτε κυκλοφορούσαν απευθείας στα κανάλια της αμερικανικής καλωδιακής τηλεόρασης. Το ντοκιμαντέρ Amy του Ασίφ Καπάντια κάνει καλύτερα τη δουλειά ΚΑΙ ως αφηγηματική ταινία.
Πραγματική ταινία της εβδομάδας είναι το Late Night with the Devil, μια εφευρετική, μικρή ταινία τρόμου, γυρισμένη σαν νυχτερινό τηλεοπτικό show των ‘70s. Οι φίλοι του είδους, αλλά και όσοι αναζητούν μια fun μεταμεσονύκτια προβολή, οφείλουν να σπεύσουν. Για πιο οικογενειακές «τρομάρες» προσφέρεται το Ghostbusters: Frozen Empire, sequel του προ τριετίας …requel. Εμφανώς κατώτερο, αλλά τρώγεται.
Πρεμιέρα κάνουν και δυο ταινίες που εκπροσώπησαν τις χώρες τους στα περασμένα Όσκαρ, χωρίς να καταφέρουν να εισχωρήσουν στην τελική πεντάδα του Βραβείου Καλύτερης Ταινίας. Το Totem από το Μεξικό είναι μια ιστορία ενηλικίωσης, ταυτόχρονα σκληρή και τρυφερή –μπορεί μετά από λίγο καιρό να ξεχάσετε όλη την ταινία, αλλά δύσκολα θα ξεχάσετε το βλέμμα της ανήλικης πρωταγωνίστριας στο τελευταίο πλάνο της. Το Blaga’s Lessons εκπροσώπησε τη Βουλγαρία και έχει για ηρωίδα μια ηλικιωμένη που στρέφεται στην παρανομία, όταν ηλεκτρονικοί απατεώνες της στραγγίζουν τις αποταμιεύσεις.
Τo Forever Young είναι μια αυτοβιογραφική ταινία από τη Βαλέρια Μπρούνι-Τεντέσκι, που αντλεί έμπνευση από τα φοιτητικά της χρόνια , όταν σπούδαζε στην περιβόητη σχολή Amandiers επί διευθύνσεως Πατρίς Σερό. Οι Ελευσίνιοι σηματοδοτούν την επιστροφή του Φίλιππου Κουτσαφτή στην Ελευσίνα, την πόλη που παρουσίασε σαν αχρονικό τοπίο στην Αγέλαστο Πέτρα. Κι αν αναρωτιέστε τι απέγινε το καθιερωμένο δευτεροκλασάτο animation της εβδομάδας, ουδείς λόγος ανησυχίας: κυκλοφορεί και το Canterville Ghost, μια συμπαραγωγή Ηνωμένου Βασιλείου, ΗΠΑ και… Ινδίας.