Η Εμίλια Κλαρκ και ο Κιτ Χάρινγκτον στους δρόμους της Νάπολης για τη νέα διαφήμιση του οίκου Dolce & Gabbana

Η Εμίλια Κλαρκ και ο Κιτ Χάρινγκτον στους δρόμους της Νάπολης για τη νέα διαφήμιση του οίκου Dolce & Gabbana Facebook Twitter
0

Ο Κιτ Χάρινγκτον και η Εμίλια Κλαρκ αποτελούν δύο από το πιο πολυσυζητημένα πρόσωπα των τελευταίων ημερών ή τουλάχιστον οι χαρακτήρες τους στο Game of Thrones είναι σίγουρα. Και μπορεί η τελευταία σεζόν της διάσημης τηλεοπτικής σειράς να μην επιστρέφει νωρίτερα από τα τέλη του 2018 ή τις αρχές του 2019, αλλά οι θαυμαστές του ζεύγους Jon Snow και Daenerys Targaryen ίσως «παρηγορηθούν» προσωρινά από τη νέα διαφημιστική καμπάνια των Dolce & Gabbana.

Οι δύο διάσημοι ηθοποιοί είναι τα νέα πρόσωπα του γνωστού οίκου μόδας για την προώθηση του αρώματος The One. Και παρόλο που η επιλογή τους έχει ανακοινωθεί από τον περασμένο Μάρτιο, μόλις πρόσφατα κυκλοφόρησαν τα πρώτα μέρη από τις διαφημίσεις για την ανδρική και τη γυναικεία έκδοση του αρώματος. 

Τα διαφημιστικά σποτ, αμφότερα σε σκηνοθεσία Matteo Garrone, γυρίστηκαν σε μια γειτονιά στη Νάπολη της Ιταλίας και όπως περιγράφει ο οίκος Dolce & Gabbana στο Instagram «το χρυσό φως της Μεσογείου λάμπει πάνω από οικογένειες που απολαμβάνουν νόστιμο ιταλικό φαγητό σε μια χαρούμενη, γιορτινή ατμόσφαιρα. Η Εμίλια Κλαρκ, μια λαμπερή σταρ με εκπληκτική ομορφιά αγκαλιάζει τη στιγμή και ζει τη ζωή στο έπακρο». Όσο για τον Κιτ Χάρινγκτον, αναφέρει πως «αντικατοπτρίζει την παιχνιδιάρικη γοητεία, την αυτοπεποίθηση και την εκ γενετής έλξη του άντρα Dolce & Gabbana».

Αν και προς το παρόν οι δύο πρωταγωνιστές δεν εμφανίζονται μαζί, είναι πολύ πιθανό μελλοντικά ο οίκος μόδας να κυκλοφορήσει και κάποια διαφήμιση όπου θα παίζουν και οι δύο.

Δείτε τα δύο νέα διαφημιστικά σποτ με πρωταγωνιστές τους δύο ηθοποιούς:

 
 

Και μια γεύση από backstage που έδωσε στη δημοσιότητα μέσω Instagram ο οίκος Dolce & Gabbana:

Shot in an open-air market on the streets of Naples, feel the vibrant atmosphere of The One for Men campaign. Discover all the exclusive backstage shots @dgbeauty #DGTheOne #DGBeauty #EVERYONEISTHEONE #KitHarington

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Dolce & Gabbana (@dolcegabbana) στις

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Φερνάντα Τόρες κερδίζει Χρυσή Σφαίρα 26 χρόνια μετά την υποψηφιότητα της μητέρας της στην ίδια κατηγορία

Πολιτισμός / Η Φερνάντα Τόρες κερδίζει Χρυσή Σφαίρα 26 χρόνια μετά την υποψηφιότητα της μητέρας της στην ίδια κατηγορία

Η νίκη της Τόρες έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς η μητέρα της, Φερνάντα Μοντενέγκρο, είχε προταθεί για το ίδιο βραβείο το 1999 για το “Central Station”, το οποίο της χάρισε και υποψηφιότητα για Όσκαρ
LIFO NEWSROOM
Χρυσές Σφαίρες 2025: Θριάμβευσαν «Emilia Perez» και «Brutalist» - Όλοι οι νικητές

Πολιτισμός / Χρυσές Σφαίρες 2025: Θριάμβευσαν «Emilia Perez», «Shogun» και «Brutalist» - Όλοι οι νικητές

Η οικοδέσποινα της βραδιάς, Νίκι Γκλέιζερ, προσέφερε καυστικά σχόλια για τη βιομηχανία, αγγίζοντας θέματα όπως οι πολιτικές εξελίξεις και οι οικονομικές πιέσεις που αντιμετωπίζει το Χόλιγουντ
LIFO NEWSROOM
Φυλαχτό για προστασία από τον καρκίνο βρέθηκε στην Αντιόχεια Πισιδίας στη Μικρά Ασία

Πολιτισμός / Φυλαχτό για προστασία από τον καρκίνο βρέθηκε στην Αντιόχεια Πισιδίας στη Μικρά Ασία

Κατά την εξέταση του φυλαχτού, οι ερευνητές παρατήρησαν ότι η μία πλευρά είχε μια φιγούρα καβουριού, ενώ η άλλη πλευρά περιείχε το όνομα ενός άρρωστου κοριτσιού και των γονέων του
LIFO NEWSROOM
Έφυγε από τη ζωή η Rosita Missoni, η γυναίκα που καθόρισε την ιταλική μόδα

Πολιτισμός / Πέθανε η Rosita Missoni, η γυναίκα που καθόρισε την ιταλική μόδα

Η πρώτη πασαρέλα πραγματοποιήθηκε στο Μιλάνο το 1966, σε έναν ιστορικό χώρο, το Teatro Gerolamo, με τη συνεργασία του καλλιτέχνη Lucio Fontana. Οι παρουσιάσεις τους συχνά συνδύαζαν μόδα και τέχνη, προσελκύοντας κριτικούς από όλο τον κόσμο
LIFO NEWSROOM