«Η Κέιτ Μίντλετον είχε στρατηγική με τον πρίγκιπα Ουίλιαμ - Όσα έκανε να τον κερδίσει»

«Η Κέιτ Μίντλετον είχε στρατηγική με τον πρίγκιπα Ουίλιαμ - Όσα έκανε να τον κερδίσει» Facebook Twitter
0

Το ειδύλλιο των πρίγκιπα Ουίλιαμ και Κέιτ Μίντλετον δεν ήταν εντελώς τυχαίο. Για την ακρίβεια, σύμφωνα με τον βασιλικό ιστορικό Ρόμπερτ Λέισι, η Κέιτ είχε στρατηγική στο κυνήγι του συζύγου της.

Στο νέο του βιβλίο «Battle of Brothers: William and Harry—The Inside Story of a Family in Tumult» περιγράφει με λεπτομέρειες όσα έκανε η Κέιτ σε ηλικία 19 ετών για να βεβαιωθεί πως θα γίνει μελλοντική σύζυγος του Ουίλιαμ. 

«Η Κέιτ είχε μεγάλη στρατηγική», λέει ο Ρόμπερτ στο περιοδικό Elle. «Άφησε τη θέση της σε ένα από τα καλύτερα πανεπιστήμια της Βρετανία, εκείνο του Εδιμβούργου, και επέλεξε ένα άλλο [σ.σ. το St. Andrews] που προφανώς δεν είχε τα ίδια ακαδημαϊκά στάνταρ. Βρισκόταν ήδη στο Εδιμβούργο για να τακτοποιήσει το διαμέρισμά της ωστόσο άλλαξε πανεπιστήμια και τα μαθήματά της σε Ιστορία της Τέχνης επειδή αυτό έκανε ο Ουίλιαμ. Καθυστέρησε την δική της εκπαίδευση, παίρνοντας ακόμη και το ρίσκο να μην μπει στο St. Andrews». 

Η συνάντησή τους επίσης δεν ήταν καθόλου τυχαία, υποστηρίζει ο ίδιος στο βιβλίο του, σημειώνοντας ωστόσο πως η Κέιτ δεν ήταν η μοναδική γυναίκα που «συναγωνιζόταν» για την προσοχή του Ουίλιαμ. 

Όταν ανακοινώθηκε πως ο νεαρός πρίγκιπας θα φοιτήσει στο πανεπιστήμιο της Σκωτίας, οι αιτήσεις εκεί αυξήθηκαν κατά 44%. Η Κέιτ με τον Ουίλιαμ γνωρίστηκαν στο πρώτο εξάμηνο, αλλά η ερωτική τους σχέση ξεκίνησε όταν μετά από καιρό εκείνος την είδε σε μια επίδειξη μόδας με ένα ημιδιαφανές φόρεμα, το 2002.

«Είναι εκεί, έτοιμη να περπατήσει στην πασαρέλα της επίδειξης και σκίζει ένα ακόμη στρώμα υφάσματος. Εδώ έχουμε μια γυναίκα με μεγάλη στρατηγική που γνωρίζει τι θέλει και το πήρε», καταλήγει ο Ρόμπερτ Λέισι.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Πολιτισμός / «Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Ο Παντελής Κυραμαργιός, μέσω του τραγουδιού «Τα Μαύρα Ρούχα», ευαισθητοποιεί για την έμφυλη βία, τονίζοντας τη μνήμη, τη συλλογική δράση και τη δύναμη της μουσικής ως όχημα αλλαγής
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Το πρόγραμμα του φετινού Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας, που θα διεξαχθεί από τις 5 έως τις 18 Δεκεμβρίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας, περιλαμβάνει τρεις ταινίες από διαφορετικές χώρες που εξερευνούν queer θεματικές.
LIFO NEWSROOM
Το «γυναικείο ιδεώδες»: Πώς ένα γυμνό του Ραφαήλ αποκαλύπτει τον ρόλο της γυναίκας στην Αναγέννηση

Πολιτισμός / Γιατί στην Αναγέννηση ζωγράφιζαν κυρίως το γυμνό ανδρικό σώμα και πώς ο Ραφαήλ άλλαξε τα πάντα

Μία νέα έκθεση, με έργα του Ραφαήλ και του Λεονάρντο Ντα Βίντσι μεταξύ άλλων, εξερευνά τις ιδέες της Αναγέννησης για το γυμνό σώμα, τη σεμνότητα, την ντροπή, αλλά και τα κοινωνικά πρότυπα για τα δύο φύλα
LIFO NEWSROOM
ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Πολιτισμός / Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Το μνημείο Ασλάν Καγιά (Βράχος του Λέοντος), ένα μνημείο 2.600 ετών που παρουσιάζει μορφές σφίγγας και μια εικόνα θηλυκής θεότητας που πλαισιώνεται από λιοντάρια
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM