Η Πάρις Χίλτον κατέθεσε για την κακοποίηση: «Μου έδιναν φάρμακα, με παρακολουθούσαν στο μπάνιο»

Η Πάρις Χίλτον κατέθεσε για την κακοποίηση: «Μου έδιναν φάρμακα, με παρακολουθούσαν στο μπάνιο» Facebook Twitter
0

Η Πάρις Χίλτον μίλησε για την κακοποίηση που δέχθηκε ενώ ήταν εσώκλειστη σε σχολείο της Γιούτα. 

Η 39χρονη σταρ εμφανίστηκε στο δικαστήριο για να καταθέσει εναντίον του Provo Canyon School, του οποίου το προσωπικό κατηγόρησε για συναισθηματική, σωματική και ψυχολογική βία στη διάρκεια της παραμονής της εκεί ως έφηβη. 

«Ονομάζομαι Πάρις Χίλτον, επιβίωσα από κακοποίηση ιδρύματος και μιλώ σήμερα εκ μέρους των εκατοντάδων χιλιάδων παιδιών σε τέτοιου είδους δομές στις ΗΠΑ», είπε στην κατάθεσή της. «Τα τελευταία 20 χρόνια, βλέπω έναν επαναλαμβανόμενο εφιάλτη όπου με απαγάγουν στη μέση της νύχτας δυο άγνωστοι, με ψάχνουν γυμνή και με κλειδώνουν. Μακάρι να μπορούσα να σας πω ότι ήταν μόνο ένα όνειρο, αλλά δεν ισχύει».

Και συνέχισε: «Δεχόμουν λεκτική, πνευματική και σωματική κακοποίηση σε καθημερινή βάση. Με απέκοψαν από τον έξω κόσμο και στερήθηκα όλα τα ανθρώπινα δικαιώματά μου. Χωρίς διάγνωση, με ανάγκασαν να καταναλώσω φάρμακα που με έκαναν να νιώθω μουδιασμένη και εξαντλημένη. Δεν ανέπνεα καθαρό αέρα ούτε είδα το φως του ήλιο για 11 μήνες. Δεν υπήρχε καθόλου ιδιωτικός χώρος -κάθε φορά που χρησιμοποιούσα το μπάνιο ή έκανα ντους, με παρακολουθούσαν. Στα 16 μου ένιωθα μάτια να κοιτάνε επίμονα το γυμνό σώμα μου. Ήμουν απλώς ένα παιδί και ένιωθα παραβιασμένη κάθε μέρα». 

Η Πάρις Χίλτον κατέθεσε για την κακοποίηση: «Μου έδιναν φάρμακα, με παρακολουθούσαν στο μπάνιο» Facebook Twitter

Η Πάρις Χίλτον λέει πως θεωρεί ότι κακοποίηση, που ισχυρίζεται, συνέχισε στο σχολείο για χρόνια αφότου εκείνη έφυγε, προσθέτοντας ότι άρχισαν να γίνονται αλλαγές μόνο μετά τις δημόσιες καταγγελίες της πέρυσι μέσω του ντοκιμαντέρ της. 

«Λέω την ιστορία μου, όχι για να με λυπούνται αλλά για να ρίξω φως σε όσα γίνονταν τότε και εξακολουθούν να συμβαίνουν τώρα», σημείωσε. «Οι άνθρωποι που εργάζονται, διαχειρίζονται και χρηματοδοτούν τέτοια προγράμματα θα πρέπει να ντρέπονται. Πώς μπορούν και ζουν γνωρίζοντας όλη αυτή την κακοποίηση;», είπε και κάλεσε σε πιο στενή παρακολούθηση του Provo Canyon. 

Η Πάρις Χίλτον κατέθεσε για την κακοποίηση: «Μου έδιναν φάρμακα, με παρακολουθούσαν στο μπάνιο» Facebook Twitter

«Θα είμαι ειλικρινής. Μιλώντας για κάτι τόσο προσωπικό ήταν και παραμένει τρομακτικό. Και δεν μπορώ να πέσω για ύπνο γνωρίζοντας ότι υπάρχουν παιδιά που υφίστανται την ίδια κακοποίηση, την οποία εγώ και τόσοι άλλοι δεχθήκαμε. Είμαι απόδειξη πως τα χρήματα δεν σε προστατεύουν από την κακοποίηση».

Η Πάρις Χίλτον μίλησε πρώτη φορά για το θέμα μέσα από το ντοκιμαντέρ της «This Is Paris» στο YouTube, που προβλήθηκε τον Σεπτέμβριο. Έκτοτε μάχεται να κλείσει το συγκεκριμένο σχολείο και άλλα παρόμοια ιδρύματα, των οποίων το προσωπικό φέρεται να κακοποιεί ανηλίκους. 

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ