Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του

Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
0

Η έκθεση είναι η πρώτη μεγάλη παρουσίαση αφιερωμένη στον Ιταλό φωτογράφο που γεννήθηκε στο Παρίσι. Περιλαμβάνει 140 έργα που καλύπτουν περισσότερα από 50 χρόνια δημιουργίας και αναδεικνύουν τη μοναδική του οπτική στον κόσμο της μόδας. Ο Roversi έχει συνεργαστεί με τα πιο αναγνωρισμένα περιοδικά, όπως τα Vogue France, Vogue Italia, Egoïste και Luncheon, καθώς και με τους κορυφαίους σχεδιαστές μόδας στον κόσμο, κυρίως τους Yohji Yamamoto, Romeo Gigli και Rei Kawakubo για την Comme des Garçons. Από τα χρόνια της μαθητείας του, η επιλογή του Roversi για φωτογραφικές λήψεις σε στούντιο, φωτογραφικές μηχανές μεγάλου μεγέθους και Polaroid καθόρισαν τόσο τις μεθόδους εργασίας του όσο και την αισθητική του. Η τεχνική του είναι άμεσα αναγνωρίσιμη: απαλό ασπρόμαυρο με σέπια, τραβηγμένο με φυσικό φως, πυκνότητα και βάθος χρώματος που επιτυγχάνεται με τη χρήση φλας Mag-Lite. Με την πάροδο των ετών, ο Paolo Roversi εξερεύνησε και επινόησε τη δική του φωτογραφική γλώσσα, αντιμετωπίζοντας το τυχαίο και τα λάθη ως ευκαιρίες για να εξελίξει το στυλ του.


 

Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Η πρώτη μεγάλη έκθεση Paolo Roversi στο Παρίσι― ένα καλειδοσκόπιο 18 εικόνων του Facebook Twitter
 © Paolo Roversi
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Σεντ-Εξιπερί, η Νίκι ντε Σεν Φαλ και o Μπιλ Μάρεϊ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ο Σεντ-Εξιπερί, η Νίκι ντε Σεν Φαλ και o Μπιλ Μάρεϊ από αύριο στους κινηματογράφους

Μέτρια κινηματογραφική εβδομάδα, με δυο βιογραφικά δράματα που απογοητεύουν, μια κακόβουλη crime κωμωδία και μια διασκευή video game απευθυνόμενη στο οικογενειακό κοινό ανάμεσα στις νέες κυκλοφορίες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Τα Όσκαρ δεν φτιάχτηκαν για εμάς»: Η Χάλι Μπέρι λέει στις μαύρες ηθοποιούς να σταματήσουν να «ποθούν» τα χρυσά αγαλματίδια

Πολιτισμός / «Το σύστημα δεν φτιάχτηκε για εμάς»: Η Χάλι Μπέρι λέει στις μαύρες ηθοποιούς να σταματήσουν να «ποθούν» τα Όσκαρ

Η μόνη μαύρη γυναίκα που έχει κερδίσει Όσκαρ 'Α γυναικείου ρόλου δήλωσε ότι η ιστορική νίκη της τελικά επρόκειτο για ανωμαλία και όχι αλλαγή κατεύθυνσης από την Ακαδημία
LIFO NEWSROOM
Το Υπουργείο Πολιτισμού και η Εθνική Λυρική Σκηνή παρουσιάζουν: 3ο Φεστιβάλ Λατρευτικής Μουσικής

Πολιτισμός / 3ο Φεστιβάλ Λατρευτικής Μουσικής: Μια κατανυκτική εμπειρία στους δρόμους και στα τοπόσημα της Αθήνας

Σε καλλιτεχνική διεύθυνση Γιώργου Κουμεντάκη, το φεστιβάλ θα παρουσιάσει περισσότερες από 40 συναυλίες και καλλιτεχνικές δράσεις σε εκκλησίες, μουσεία, αρχαιολογικούς και συναυλιακούς χώρους, καλωσορίζοντας για πρώτη φορά στο πρόγραμμά του και την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης.
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Πράδο: Πλαστός ο «χαμένος πίνακας» του Καραβάτζιο – Στο στόχαστρο έμπορος τέχνης για απάτη

Πολιτισμός / Μουσείο Πράδο: Πλαστός ο «χαμένος πίνακας» του Καραβάτζιο – Στο στόχαστρο έμπορος τέχνης για απάτη

Η έκθεση του Πράδο ήταν καταπέλτης: το έργο δεν είναι αυθεντικός Καραβάτζιο, αλλά δημιούργημα αγνώστου καλλιτέχνη με «μέτρια τεχνική αρτιότητα», εκτιμώντας την πραγματική αξία του σε μόλις 22.000 ευρώ
LIFO NEWSROOM
Βραβεία GLAAD - Σίνθια Ερίβο: «Οι αντωνυμίες they/them υπάρχουν από τις απαρχές του κόσμου»

Πολιτισμός / Βραβεία GLAAD - Σίνθια Ερίβο: «Οι αντωνυμίες they/them υπάρχουν από τις απαρχές του κόσμου»

Η ηθοποιός τιμήθηκε με το βραβείο Stephen F. Kolzak, το οποίο απονέμεται σε «ανοιχτά queer μέλη της κοινότητας του θεάματος ή των MME για το έργο τους προς την εξάλειψη της ομοφοβίας»
LIFO NEWSROOM
Η Ακαδημία ζητά συγγνώμη για τη μη στήριξη στον Παλαιστίνιο νικητή των Όσκαρ, Χαμντάν Μπαλάλ

Πολιτισμός / Η Ακαδημία ζητά συγγνώμη για τη μη στήριξη στον Παλαιστίνιο νικητή των Όσκαρ, Χαμντάν Μπαλάλ

«Ζητάμε ειλικρινά συγγνώμη από τον κ. Μπαλάλ και όλους τους καλλιτέχνες που αισθάνθηκαν ότι δεν υποστηρίχθηκαν από την προηγούμενη δήλωσή μας» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση
LIFO NEWSROOM
Η Coca-Cola Hellenic ακύρωσε την εκδήλωσή της στο Καλλιμάρμαρο

Πολιτισμός / Η Coca-Cola Hellenic ακύρωσε την εκδήλωσή της στο Καλλιμάρμαρο

Σύμφωνα με την εταιρεία «κατά τη διάρκεια των εργασιών ακολουθήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες, τηρώντας απόλυτα τα αρχιτεκτονικά σχέδια και τις μελέτες, όπως είχαν υποβληθεί και εγκριθεί»
LIFO NEWSROOM