Η Τρέισι Έμιν νιώθει ντροπή για τον Τζόνσον και ζήτησε να αφαιρεθεί το έργο της από τη Ντάουνινγκ Στριτ

Η Τρέισι Έμιν νιώθει ντροπή για τον Τζόνσον και ζήτησε να αφαιρεθεί το έργο της από τη Ντάουνινγκ Στριτ Facebook Twitter
Το More Passion της Τρέισι Έμιν εγκαταστάθηκε στη Ντάουνινγκ Στριτ το 2011
0

Η Τρέισι Έμιν ζήτησε να αφαιρεθεί ένα έργο τέχνης, που δώρισε στην κυβερνητική συλλογή, από την Ντάουνινγκ Στριτ 10, λέγοντας ότι «η τρέχουσα κατάσταση είναι ντροπιαστική».

Το More Passion, ένα έργο τέχνης νέον, εγκαταστάθηκε στη Ντάουνινγκ Στριτ το 2011, όταν ο Ντέιβιντ Κάμερον ήταν πρωθυπουργός.

Σε μια ανάρτηση στο Instagram την Τετάρτη, η Έμιν είπε ότι ζητούσε να αφαιρεθεί το έργο. Αργότερα είπε στον Guardian ότι η «συμπεριφορά και η έλλειψη μεταμέλειας» του Μπόρις Τζόνσον σχετικά με το σκάνδαλο των πάρτι της Ντάουνινγκ Στριτ ήταν «περίεργες».

«Αυτό είναι το έργο νέον που κρέμεται στην Ντάουνινγκ Στριτ 10. Ήταν ένα δώρο από εμένα στην κυβερνητική συλλογή έργων τέχνης», έγραψε στο Instagram. «Τώρα βρίσκομαι στη διαδικασία να ζητήσω να αφαιρεθεί το έργο τέχνης μου από την πρωθυπουργική έδρα. Νιώθω ότι το έργο «Περισσότερο Πάθος» είναι το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται αυτή η παρούσα κυβέρνηση. Αυτή η σημερινή κατάσταση είναι ντροπιαστική».

Ο Κάμερον, ο οποίος κάλεσε την Έμιν να δημιουργήσει ένα έργο τέχνης αφότου έγινε πρωθυπουργός, κρέμασε τη φωτεινή επιγραφή έξω από το Terracotta Room του πρώτου ορόφου, το οποίο χρησιμοποιείται συχνά για να φιλοξενήσει καλεσμένους. Η θέση του το έκανε ορατό σε πολλούς επισκέπτες.

Η Emin είπε: «Έδωσα το έργο τέχνης ως δώρο, δεν το ζητάω πίσω. Το έργο τέχνης ανήκει στην κυβέρνηση, όχι σε όποιον είναι στην εξουσία αυτή τη στιγμή. Θα μπορούσε να κρεμαστεί στη βρετανική πρεσβεία στο Κάιρο ή να επιστρέψει στην αποθήκη. Υπάρχουν πολλά μέρη που θα μπορούσε να πάει, αλλά αυτή τη στιγμή δεν νομίζω ότι είναι πολύ καλή ιδέα να είναι στο 10 της Ντάουνινγκ Στριτ.»

Οι αποκαλύψεις για πάρτι στην Ντάουνινγκ Στριτ ενώ οι άνθρωποι «κήδευαν τους ανθρώπους τους από το τηλέφωνο» ήταν ντροπιαστικές και «οι άνθρωποι πληγώθηκαν πραγματικά από αυτό», είπε. «Όλοι σε όλη την κοινωνία έχουν υποφέρει από τον κορωνοϊό. Απλώς βρίσκω παράξενη τη συμπεριφορά του του πρωθυπουργού και την έλλειψη μετάνοιας».

Η Τρέισι Έμιν, που είναι σήμερα 58 ετών, προτάθηκε για το βραβείο Turner το 1999, παρουσιάζοντας το My Bed, μια εγκατάσταση του δικού της άστρωτου κρεβατιού με χρησιμοποιημένα προφυλακτικά και εσώρουχα βαμμένα με αίμα.

Σήμερα οργανώνει μια αποικία καλλιτεχνών στο Magrate, ενώ η δουλειά της είναι διάσημη σε όλο τον κόσμο.

Η κυβερνητική συλλογή έργων τέχνης περιέχει περισσότερα από 14.000 έργα, τα περισσότερα από τα οποία εκτίθενται σε κτίρια στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε πρεσβείες σε όλο τον κόσμο. Περιλαμβάνει ελαιογραφίες, γλυπτά, χαρακτικά, σχέδια, φωτογραφίες, υφάσματα και έργα βίντεο, κυρίως Βρετανών καλλιτεχνών, που χρονολογούνται από τον 16ο αιώνα.

Πέρυσι, ανακοινώθηκε ότι ο Τζόνσον και η σύζυγός του Κάρι, έχουν επιλέξει 44 έργα της συλλογής που εκθέτουν στην Ντάουνινγκ Στριτ, ανάμεσά τους και πολλά έργα του Peter Blake, του ποπ καλλιτέχνη που σχεδίασε το εξώφυλλο του άλμπουμ των Beatles το 1967, Lonely Hearts Club Band.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ