4 εκατομμύρια ευρώ ήταν σύμφωνα με το περιοδικό Hello η αμοιβή της Τζενιφερ Άνιστον για την εμφάνιση της στο νέο διαφημιστικό σποτ της Emirates. Αυτό που ήθελε η αεροπορική εταιρεία από την ελληνικής καταγωγής ηθοποιό, το περιγράφει ο αντιπρόεδρος της, υπεύθυνος για την επικοινωνία και το μάρκετινγκ Μπούτρος Μπούτρος, ο οποίος ανέφερε σε δήλωσή του ότι επιθυμούσε κάτι "μακριά από μια συνηθισμένη online διαφήμιση αεροπορικής εταιρείας», για να προωθήσει τα «υπέροχα προϊόντα» της Emirates. Μια χιουμοριστική προσέγγιση.
Έτσι, όπως είπε, δεν θα μπορούσε να σκεφτεί κάτι καλύτερο από την Άνιστον που έγραψε και το σενάριο. Σε αυτά τα 4 εκατομμύρια που πήρε η ηθοποιός θα πρέπει να προστεθούν κι άλλα 17,4 για την αγορά διαφημιστικού χώρου και χρόνου.
Τα λεφτά είναι πολλά, όμως η Emirates έπρεπε να απαντήσει με τον κατάλληλο τρόπο στο πρόσωπο που διάλεξε η ανταγωνίστρια Etihad Airways: τη Νικόλ Κίντμαν.
σχόλια