«Ήμουν θυμωμένη και ταπεινωμένη»: Η Νικόλ Κίντμαν εξομολογείται πόσο δύσκολες ήταν οι ερωτικές σκηνές στο Big Little Lies

«Ήμουν θυμωμένη και ταπεινωμένη»: Η Νικόλ Κίντμαν εξομολογείται πόσο δύσκολες ήταν οι ερωτικές σκηνές στο Big Little Lies Facebook Twitter
1

Η Νικόλ Κίντμαν μίλησε για το ρόλο της στο πολυσυζητημένο σίριαλ «Big Little Lies» του ΗΒΟ και αποκάλυψε πόσο τραυματική και δύσκολη ήταν η διαδικασία των γυρισμάτων.

Η 49χρονη ηθοποιός δήλωσε στο Hollywood Reporter: «Πήγα σπίτι και πέταξα μια πέτρα σε μια γυάλινη πόρτα. Προφανώς κρατούσα μέσα μου όλη αυτή την οργή για ό, τι είχε γίνει». Η Κίντμαν δήλωσε πως οι βίαιες σκηνές για το ρόλο της καταπιεσμένης και κακοποιημένης συζύγου που είναι εγκλωβισμένη σε μια σχέση καταπίεσης ήταν αρκετά απαιτητικές.

Η ηθοποιός έχει παραδεχτεί προηγουμένως πως έπαιρνε παυσίπονα φάρμακα για να αντιμετωπίσει τους πόνους από τα χτυπήματα στα γυρίσματα.

Η Nicole ανέλυσε μια συγκεκριμένη σκηνή που την έκανε να αισθανθεί «θυμωμένη» και «ταπεινωμένη».


«Θυμάμαι ότι ήμουν ξαπλωμένη στο πάτωμα στο τελευταίο επεισόδιο, φορούσα το εσώρουχο μου και μόλις με είχαν πετάξει κάτω. Απλά βρισκόμουν στο πάτωμα. Δεν μπορούσα να σηκωθώ. Δεν ήθελα να σηκωθώ. Και θυμάμαι ότι ο Jean-Marc [σκηνοθέτης] ήρθε από πάν μου και μου έριξε μια πετσέτα. Απλώς ένιωσα εντελώς ταπεινωμένη και συντετριμμένη Και είχα θυμό μέσα μου».

Tο σίριαλ έχει από την αρχή της προβολής του απασχολήσει με τις ερωτικές σκηνές του και το γυμνό, αλλά κυρίως με τις σκηνές που αποτύπωναν με σκληρότητα και ωμή καταγραφή τη βία του συμπρωταγωνιστής της Κίντμαν, Αλεξάντερ Σκάρσγκαρντ.

«Ήμουν θυμωμένη και ταπεινωμένη»: Η Νικόλ Κίντμαν εξομολογείται πόσο δύσκολες ήταν οι ερωτικές σκηνές στο Big Little Lies Facebook Twitter

Η Κίντμαν μίλησε ξανά πρόσφατα για το πώς είναι να γυρίζεις τόσο απαιτητικές σκηνές, εξηγώντας πως ο σύζυγός της, Κιθ Έρμπαν δείχνει κατανόηση για τις συχνές ερωτικές σκηνές που έχει η ίδια στη σειρά. «Το καταλαβαίνει πως πρόκειται για δουλειά. Είναι ξεχωριστός. Όταν επέστρεφα σπίτι μετά τα γυρίσματα από σκηνές ενδοοικογενειακής βίας, ταραζόταν πολύ. Επειδή ο ρόλος ήταν δύσκολος, κι επέστρεφα με μελανιές και χτυπημένη, γινόταν πολύ προστατευτικός συναισθηματικά απέναντί μου».



Πολιτισμός
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ