Μια δημόσια απάντηση σε ένα ιδιωτικό εξώδικο

Μια δημόσια απάντηση σε ένα ιδιωτικό εξώδικο Facebook Twitter
Φωτό: Μενέλαος Μυρίλας / Μουσείο Μπενάκη
0

Την Παρασκευή 9 Ιουνίου 2023, στις 11.40 π.μ., μου κοινοποιήθηκε στο γραφείο μου, στην Α΄ Παθολογική Κλινική του ΓΝΑ Γεννηματάς, από δικαστικό επιμελητή το κάτωθι εξώδικο:

Μια δημόσια απάντηση σε ένα ιδιωτικό εξώδικο Facebook Twitter
Μια δημόσια απάντηση σε ένα ιδιωτικό εξώδικο Facebook Twitter
Μια δημόσια απάντηση σε ένα ιδιωτικό εξώδικο Facebook Twitter
Μια δημόσια απάντηση σε ένα ιδιωτικό εξώδικο Facebook Twitter

Θα περίμενα, ίσως, από την κυρία Καράλη μια δημόσια απάντηση στο κείμενό μου, που δημοσιεύτηκε στoν διαδικτυακό ιστότοπο της Lifo, την έλαβα όμως ιδιωτικά, και με πολύ ειδική συσκευασία.

Στην κυρία Καράλη, δυστυχώς, θα απαντήσω και πάλι δημόσια, γιατί δεν σκοπεύω να συμμορφωθώ με τις  αυστηρές προτροπές  της («σας καλώ», «όπως ανακαλέσετε»), που παραπέμπουν σε άλλες εποχές και άλλες ιδεολογίες, και δεν θα «ανακαλέσω» τίποτα από όσα της «προσάπτω» (εξάλλου δεν της «προσάπτω» τίποτα, πέρα από αγραμματοσύνη) ή, για να χρησιμοποιήσω την εκκλησιαστική ποιητική (ελπίζοντας να μη βάλω την κυρία Καράλη σε πολύ βαθιά γλωσσικά νερά), δεν θα αλλάξω ιώτα έν ή μία κεραία από το  κείμενό μου. Η κυρία Καράλη είναι απολύτως ελεύθερη «να ασκήσει κάθε νόμιμη αξίωσή της» στο νομικό  περιβάλλον της αστικής μας δημοκρατίας, όπως και εγώ μπορώ να πράξω το ίδιο σε περίπτωση που οι «νόμιμες αξιώσεις» της κυρίας Κάραλη πέσουν στο κενό.

Δεν θα κουράσω τους αναγνώστες της φιλόξενης Lifo με πολλές παρατηρήσεις επί της ουσίας του εξωδίκου της κυρίας Καράλη. Η έλλειψη σοβαρών επιχειρημάτων ή/και η ελλιπής κατανόηση της ελληνικής γλώσσας δεν αφήνουν πολλά περιθώρια για εκτενή σχολιασμό.

Α) Στον διαδικτυακό ιστότοπο της Lifo δεν εμφανίζομαι σαν «εκδότης» καταπώς με θέλει «εξωδίκως» η κυρία Καράλη, αλλά σαν φιλοξενούμενος συντάκτης (editor). Να σχολιάσω την αγγλομάθειά της; Περιττό.

Β) Στην πρόταση: «Η στόχευση είναι ξεκάθαρη ….» δεν αναφέρομαι καθόλου «ρητώς» ή αρρήτως στο πρόσωπο της κυρίας Καράλη αλλά στο πρόσωπο της κυρίας Ζευκιλή. Άλλωστε η παράγραφος ξεκινά: «Θα επιμείνουμε όμως σε δύο σημεία. Πρώτα, στο κείμενο της κυρίας Ζευκιλή». Οπότε, τι συμβαίνει εδώ; Είτε η κυρία Καράλη δεν κατάλαβε τι διάβασε, είτε κατάλαβε πολύ καλά αλλά αποφάσισε να παραχαράξει το νόημα για να με συκοφαντήσει. Προτιμώ να πιστεύω πως συμβαίνει το πρώτο.

Γ) Στα σχετικά με τη φράση «ανασκευάζει (και διά της ειρωνείας)», ο φιλοπερίεργος αναγνώστης ας μπει στον κόπο να διαβάσει το κείμενο της κυρίας Καράλη στον ιστότοπο του Αθηνοράματος και ας κρίνει  μόνος του αν «ανασκευάζει ή συντάσσεται» με το κείμενο της Αλίκης Τσίργιαλου. Ο γράφων, ως αναγνώστης του κειμένου της κυρίας Καράλη, αυτό κατάλαβε και αυτό έκρινε, όπως είναι συνταγματικό του δικαίωμα,  και εξέφρασε  τις απόψεις του δημόσια. Η κυρία Καράλη έχει (επίσης) το δικαίωμα να το αρνείται κατηγορηματικά (της το παρέχει εξάλλου η αστική μας δημοκρατία) και να το διαλαλεί όπου θέλει, ακόμη και σε αίθουσες δικαστηρίων. Ας έχει όμως κατά νου πως στις αστικές δημοκρατίες οι απόψεις δεν διώκονται.

Δ) Η κυρία Καράλη ισχυρίζεται εμφατικά πως δεν γνωρίζει την κυρία Ζευκιλή (με τη χρήση του ενεστώτα  δηλώνει λοιπόν πως δεν τη γνωρίζει ούτε τώρα δα) και πως έμαθε την αναφορά στο πρόσωπό της όταν διάβασε στις 18 Απριλίου 2023 το δημοσιευμένο άρθρο της. Όμως αυτή η ευγενική αποκήρυξη της κυρίας Ζευκιλή («δεν γνωρίζω καν», «δεν γνώριζα την παραπάνω αναφορά») εγείρει ορισμένα ερωτηματικά. Πρώτον, ποιος έκανε τη σύντμηση της εισήγησης της κυρίας Καράλη; Η ίδια, κατά παράκληση της κυρίας Ζευκιλή, ή η κυρία Ζευκιλή μόνη της; Δεύτερον, αφού η κυρία Καράλη δε γνώριζε την αναφορά της κυρίας Ζευκιλή στο πρόσωπό της, γιατί δεν ζήτησε την απόσυρση του κειμένου της;  Από τις 18 Απριλίου μέχρι τις 12 Μαΐου 2023 δεν ήταν αρκετός χρόνος για να το πράξει αν η κυρία Ζευκιλή έδρασε ερήμην της;

Ε) Δεν «εμφανίζω» καμία συνωμοσία. Αφήνω, απλώς, τα γεγονότα να μιλήσουν (είναι η προτελευταία παράγραφος του κειμένου μου). Και κυρίως δεν διασπείρω κακόβουλα ψεύδη, όπως με θέλει η κυρία Καράλη, με σκοπό να διαταράξω την «άριστη επαγγελματική συνεργασία» της με την κυρία Αλίκη Τσίργιαλου. Εξάλλου αυτή τη διατάραξη  την καταφέρνει με εξαιρετική επιτυχία η ίδια η κυρία Καράλη, και ο γράφων δεν χρειάζεται να κάνει απολύτως τίποτα. Αναρωτιέμαι όμως γιατί η κυρία Καράλη δεν ρώτησε την κυρία Τσίργιαλου για το κείμενο του Αθηνοράματος. Νομίζει πως η κυρία Τσίργιαλου θεωρεί πως η κυρία Καράλη «συντάσσεται» μαζί της ή την «ανασκευάζει (και δια της ειρωνείας)»;

Αυτά, νομίζω, αρκούν ως απάντηση στις εξώδικες διαμαρτυρίες της κυρίας Καράλη. Και δεν μένει παρά να ευχαριστήσω τη Lifo για τη φιλοξενία και τον αναγνώστη για την υπομονή του.

 Ν.Π. Παΐσιος

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ