Μια «ρεαλιστική αναπαράσταση του σώματος του Χριστού μετά τον θάνατό του» εκτίθεται σε καθεδρικό ναό της Ισπανίας

Ο άνθρωπος της Σινδόνης εκτίθεται στον καθεδρικό ναό της Σαλαμάνκα Facebook Twitter
0

Ο άνθρωπος της Σινδόνης εκτίθεται στον καθεδρικό ναό της Σαλαμάνκα σε μια έκθεση με τίτλο «Ο Μυστηριώδης Άνθρωπος» αποτελώντας μια ρεαλιστική αναδημιουργία του σώματος του Ιησού Χριστού μετά τον θάνατό του. 

Με πληγές σε όλο το σώμα, το πρόσωπο πρησμένο και τα μαλλιά ποτισμένα στο αίμα, το έκθεμα φέρει παρόμοια τραύματα με αυτά που περιγράφονται στα Ευαγγέλια. 

Χρειάστηκαν περίπου 15 χρόνια έρευνας και κατασκευής για να επιτευχθεί το σοκαριστικό αυτό αποτέλεσμα του βασανισμένου σώματος

Από τις 13 Οκτωβρίου η έκθεση είναι ανοιχτή για το κοινό ξεκινώντας από τη Σαλαμάνκα της Ισπανίας, η οποία φημίζεται για τον τρόπο που τιμά τα Πάθη του Χριστού κάθε Μεγάλη Εβδομάδα.  

Ο στόχος, εξηγεί ο Francisco Moya, διευθύνων σύμβουλος της ArtiSplendore, της εταιρείας που έχει αναλάβει την έκθεση, είναι το έργο να φτάσει επίσης στο Τορίνο, την πόλη της Σινδόνης, στη Λισαβόνα για την Παγκόσμια Ημέρα Νεολαίας του 2023, «και ελπίζουμε επίσης στη Ρώμη για το Ιωβηλαίο του 2025».

«Υποστηρίξαμε αυτή την πρωτοβουλία από την αρχή» δήλωσε ο επίσκοπος της Σαλαμάνκα, José Luis Retana Gozalo σύμφωνα με το πρακτορείο ANSA, τονίζοντας πως «τώρα τα μάτια μας μπορούν πραγματικά να δουν τι ήταν το Πάθος και ο Πόνος του Χριστού».

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ