Αν κάτι έχει κάνει αγαπητό τον σκηνοθέτη Ρόμπερτ Έγκερς στην κινηματογραφική κοινότητα είναι η ικανότητά του στο επονομαζόμενο world-building, δηλαδή στην παραγωγή ενός συμπαγούς, ολοκληρωμένου φιλμικού σύμπαντος που σου δίνει την αίσθηση ότι υπάρχει ζωή για τους χαρακτήρες κι εκτός κάδρου.
Το εκπληκτικό είναι ότι ο Έγκερς το κατορθώνει με χαμηλό προϋπολογισμό στα χέρια του. Τόσο στο Witch, όσο και στο Lighthouse συλλαμβάνει το ιδίωμα της εποχής στην οποία αναφέρεται, έστω κι αν τονίζει αυτή του την επιτυχία στα όρια της αυταρέσκειας.
Με το Northman του δίνεται η δυνατότητα να ζωγραφίσει σε έναν ευρύτερο καμβά, μεταφέροντάς μας στη Σκανδιναβία των Βίκινγκς, για να αφηγηθεί μια επική ιστορία εκδίκησης με ήρωα τον γιο ενός βασιλιά, που ως ανήλικος βρίσκεται μάρτυρας στη δολοφονία του πατέρα του και μεγαλώνοντας επιστρέφει για να πάρει εκδίκηση από τον υπεύθυνο.
Με heavymetalάδικη εικονογραφία (και διάθεση;) το φιλμ υπόσχεται, πέρα από τη γνώριμη ατμόσφαιρα του Έγκερς και αρκετή, αιματοβαμμένη δράση – διαβάζουμε ότι σε μια σκηνή ο πρωταγωνιστής Αλεξάντερ Σκάρσγκαρντ ξεριζώνει το λαρύγγι ενός αντιπάλου του με τα δόντια.
Πλην του Σκάρσγκαρντ, στο καστ συμμετέχουν οι Ίθαν Χοκ, Νικόλ Κίντμαν, Κλάες Μπανγκ, καθώς και οι Άνια Τέιλορ Τζόι και Γουιλέμ Νταφόε, με τους οποίους ο Έγκερς συνεργάστηκε στο Witch και στο Lighthouse αντίστοιχα. Η ταινία σηματοδοτεί επίσης την επιστροφή της Björk στο σινεμά, 21 χρόνια μετά το Dancer in the dark.
Όπως δηλώνει η Άνια Τέιλορ Τζόι «την πρώτη μέρα των γυρισμάτων είπα στους υπόλοιπους να ξέρουν ότι θα κάνει κρύο και δεν πρόκειται ποτέ να νιώσουν άνετα, αλλά θα είναι μια καταπληκτική εμπειρία. Αυτός είναι ο Ρόμπερτ Έγκερς».
Μπορείτε να πάρετε μια πρώτη γεύση από την ταινία στο τρέιλερ που μόλις κυκλοφόρησε. Για το κυρίως πιάτο, θα πρέπει να περιμένετε μέχρι τον Απρίλιο του 2022, όταν θα κυκλοφορήσει η ταινία στις αίθουσες.