Ο Δήμος Αθηναίων ζητά ομόφωνα να κηρυχθούν διατηρητέοι οι ιστορικοί κινηματογράφοι Ιντεάλ, Άστορ και Αελλώ

Ο Δήμος Αθηναίων ζητά ομόφωνα να κηρυχθούν διατηρητέοι οι ιστορικοί κινηματογράφοι Ιντεάλ, Άστορ και Αελλώ Facebook Twitter
Φωτ.: Eurokinissi
0

Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αθηναίων ψήφισε ομόφωνα για τη διάσωση των ιστορικών κινηματογράφων της Αθήνας, Αελλώ, Άστορ και Ιντεάλ και καλεί το Υπουργείο Πολιτισμού να τους κηρύξει διατηρητέους, ως προς τη χρήση τους.

Ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης παραθέτει σε ανάρτησή του το ομόφωνο ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας για τη διάσωση των ιστορικών κινηματογραφικών αιθουσών της πόλης.

Γράφει χαρακτηριστικά «Το Δημοτικό Συμβούλιο της Αθήνας θεωρεί κρίσιμη για το χαρακτήρα, τη μνήμη και τον πολιτιστικό πλούτο της πόλης τη συνέχιση της λειτουργίας των τριών ιστορικών κινηματογραφικών αιθουσών του κέντρου «ΙΝΤΕΑΛ», «ΑΣΤΟΡ» και «ΑΕΛΛΩ».

»Η άρρηκτη σχέση των κινηματογραφικών αιθουσών με τον πολιτισμό και την ταυτότητα των τοπικών κοινωνιών αναγνωρίζεται από την νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας, και το ισχύον Σύνταγμα της χώρας επιβάλλει στο κράτος την ενίσχυση της κινηματογραφικής τέχνης.

»Για τους λόγους αυτούς, καλούμε το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, και κάθε άλλη αρμόδια αρχή, να ενεργήσουν για την κήρυξη ως διατηρητέας της χρήσης των ιστορικών κινηματογραφικών αιθουσών της Αθήνας, καθώς και να μεριμνήσουν για τη θεσμική προστασία τους ως χώρων πολιτισμού, στα πρότυπα της προστασίας που έχει εξασφαλιστεί με υπουργική απόφαση του 1997 για τους θερινούς κινηματογράφους της πόλης.»

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ