Ο Γουάινστιν απάντησε στη Σάλμα Χάγιεκ για τις λεσβιακές σκηνές και τις κατηγορίες σεξουαλικής παρενόχλησης

Ο Γουάινστιν απάντησε στη Σάλμα Χάγιεκ για τις λεσβιακές σκηνές και τις κατηγορίες σεξουαλικής παρενόχλησης Facebook Twitter
1

Ο παραγωγός Χάρβεϊ Γουάινστιν έσπασε τελικά τη σιωπή του και χθες αρνήθηκε τους ισχυρισμούς ότι παρενόχλησε σεξουαλικά την ηθοποιό Σάλμα Χάγιεκ και πως την ανάγκασε να γυρίσει μια γυμνή σκηνή λεσβιακού σεξ για το φιλμ «Φρίντα».

Η δήλωση θεωρείται ιδιαίτερα αξιοσημείωτη καθώς θεωρείται η πρώτη φορά που ο παραγωγός απαντά απευθείας σε μια από τις εκατοντάδες επώνυμες καταγγελίες εναντίον του που έχουν γίνει από τον Οκτώβριο.

«Ο Γουάινστιν θεωρεί την Σάλμα Χάγιεκ πρώτης τάξεως ηθοποιό και της έδωσε ρόλους σε αρκετές από τις ταινίες του, μεταξύ των οποίων το «Once Upon a Time in Mexico», το «Dogma» και το «Studio 54». Ήταν πολύ περήφανος για το βραβείο Καλύτερης Ηθοποιίας στο φιλμ «Φρίντα» και συνεχίζει να υποστηρίζει το έργο της«, αναφέρει η δήλωση που έδωσε στη δημοσιότητα ο δικηγόρος του.

«Ενώ η Τζένιφερ Λόπεζ ενδιαφέρθηκε να υποδυθεί την Φρίντα Κάλο και τότε ήταν μεγαλύτερο αστέρι, ο Γουάινστιν επικράτησε των άλλων  επενδυτών για να στηρίξει τη Σάλμα ως πρωταγωνίστρια. Η Miramax έβαλε τα μισά χρήματα και ο προϋπολογισμός ήταν πάνω από 12 εκατομμύρια. Όπως και στα περισσότερα έργα συνεργασίας, υπήρξε δημιουργική τριβή στη «Φρίντα», αλλά συνέβαλε στο να οδηγηθεί το έργο στην τελειότητα. Η ταινία έκανε άνοιγμα σε πολλές αίθουσες και υποστηρίχθηκε από μια τεράστια διαφημιστική καμπάνια και έναν τεράστιο προϋπολογισμό», συνεχίζει η δήλωση του παραγωγού.

Ο κύριος Γουάινστιν δεν θυμάται να έχει πιέσει τη Σάλμα για να κάνει μια σκηνή σεξ με μια γυναίκα συμπρωταγωνίστριά της και δεν ήταν εκεί στα γυρίσματα. Ωστόσο, αυτό ήταν μέρος της ιστορίας, καθώς η Φρίντα Κάλο ήταν αμφιφυλόφιλη και η πιο σημαντική σεξουαλική σκηνή στην ταινία χορογραφήθηκε από την ίδια και τον Tζέφρεϊ Ρας. Το αρχικό μοναδικό φρύδι που χρησιμοποιήθηκε ήταν ένα ζήτημα, διότι αποσπούσε την προσοχή από όλες τις σκηνές. Οι ισχυρισμοί που κάνει η Σάλμα δεν είναι ακριβείς και άλλοι που είδαν τα γεγονότα έχουν διαφορετικό απολογισμό για το τι συνέβη.

Ο Εντ Νόρτον που ήταν τότε ο φίλος της Χάγιεκ εργάστηκε με τον Γουάινστιν για την επανεξέταση του σεναρίου στο Μεξικό και έκανε μια λαμπρή δουλειά με το σενάριο. Ο Γουάινστιν πολέμησε το WGA για να του δώσει κρέντιτς στην ταινία. Η προσπάθειά του ήταν ανεπιτυχής προς απογοήτευση όλων», καταλήγει η δήλωση

Με την ομολογία του κ. Weinstein, η άγρια συμπεριφορά του μετά την προβολή του «Frida» προκλήθηκε από την απογοήτευσή του στην περικοπή της ταινίας - και ένας λόγος που πήρε ένα σταθερό χέρι στην τελική επεξεργασία, παράλληλα με την πολύ εξειδικευμένη σκηνοθέτιδα Julie Taymor.

Μέσω μιας συγκλονιστικής εξομολόγησης στους New York Times, η Σάλμα Χάγιεκ κατηγόρησε δημοσίως τον Χάρβεϊ Γουάινστιν για σεξουαλική παρενόχληση.

Στο άρθρο της η διάσημη ηθοποιός αποκαλύπτει λεπτομέρειες για την περίοδο που συνεργαζόταν με τον παραγωγό για την ταινία «Frida».

Σε αυτό εξηγεί πως αρχικά πάλεψε πολύ για να καταφέρει να δουλέψει με τον Γουάινστιν και πως τελικά, αν και αυτός συμφώνησε να πληρώσει τα δικαιώματα της ταινίας, παρόλο που η ίδια ήταν παραγωγός, συμφωνήθηκε αυτή να μην λάβει καμία αμοιβή για εκείνη τη δουλειά.

«Δεν είχα ιδέα πως είχε φτάσει η σειρά μου να πω όχι. Όχι στο να του ανοίγω την πόρτα ανά πάσα στιγμή μέσα στη νύχτα, σε κάθε ξενοδοχείο, σε κάθε τοποθεσία, όπου κι αν εμφανιζόταν απρόσκλητος, μεταξύ άλλων και σε ένα μέρος που γύριζα μια ταινία στην οποία δεν είχε καν ανάμιξη. Όχι στο να κάνω μπάνιο μαζί του. Όχι στο να τον αφήσω να παρακολουθεί ενώ κάνω εγώ μπάνιο. Όχι στο να μου κάνει μασάζ. Όχι στο να του κάνω στοματικό έρωτα. Όχι στο να γδυθώ με μια άλλη γυναίκα», λέει η Σάλμα Χάγιεκ.

Διαβάστε αναλυτικά όλη την καταγγελία της Σάλμα Χάγιεκ >>>

http://www.lifo.gr/now/people/172867

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ

σχόλια

1 σχόλια