Ο Κιμ Τζόουνς του Dior, χρίστηκε Ιππότης του Τάγματος της Λεγεώνας της Τιμής της Γαλλίας

Ο Κιμ Τζόουνς του Dior, χρίστηκε Ιππότης του Τάγματος της Λεγεώνας της Τιμής της Γαλλίας Facebook Twitter
Φωτ. αρχείου Κιμ Τζόουνς / EPA
0

Ο σχεδιαστής και διευθυντής δημιουργικού του Dior Men, Κιμ Τζόουνς, χρίστηκε Ιππότης του Τάγματος της Λεγεώνας της Τιμής της Γαλλίας.

Την Παρασκευή μετά την επίδειξη μόδας της χειμερινής κολεξιόν Dior Men 2025 στο Παρίσι και κατά τη διάρκεια τελετής παρουσία της Άννα Γουίντουρ, αρχισυντάκτριας της αμερικανικής Vogue, ο Βρετανός σχεδιαστής και διευθυντής δημιουργικού του Dior Men, χρίστηκε Ιππότης του Τάγματος της Λεγεώνας της Τιμής της Γαλλίας.

Η ιδιότητα μέλους του Τάγματος, αποτελεί τιμητική διάκριση που απονέμεται σε στρατιωτικούς και πολίτες για τις υπηρεσίες τους στη Γαλλία. Με τον ίδιο τίτλο έχουν τιμηθεί στο παρελθόν οι Καρλ Λάγκερφελντ, Ραλφ Λόρεν και Άννα Γουίντουρ.

Με τον τίτλο αυτό, επαινείται για τη συνεισφορά του στη γαλλική βιομηχανία μόδας, ιδιαίτερα για τo έργο του στον όμιλο LVMH, όπου είχε σημαντικό αντίκτυπο τόσο στη σειρά Dior Men όσο και στη Louis Vuitton Men.

Υπενθυμίζεται πως κατά τη διάρκεια της καριέρας του, ο Κιμ Τζόουνς διετέλεσε διευθυντής δημιουργικού της Louis Vuitton Men για επτά χρόνια και επίσης ηγήθηκε του τμήματος γυναικείων ετοίμων ενδυμάτων στον Fendi.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ