Ο Κρίστοφερ Νόλαν αποκάλυψε σε ποια θέση κάθεται για να δει ταινία στο σινεμά

Ο Κρίστοφερ Νόλαν αποκάλυψε σε ποια θέση προτιμά να κάθεται για να δει ταινία στο σινεμά Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram
0

Ο σκηνοθέτης Κρίστοφερ Νόλαν αποκάλυψε τη θέση που προτιμά να κάθεται όταν παρακολουθεί μια ταινία στον κινηματογράφο.

Ο Κρίστοφερ Νόλαν αποκάλυψε την προτίμησή του μιλώντας στο Associated Press κατά τη διάρκεια μιας νέας συνέντευξης για την προώθηση της 12ης ταινίας του Oppenheimer, με πρωταγωνιστή τον Κίλιαν Μέρφι στον ομώνυμο ρόλο του J. Robert Oppenheimer.

Ο J. Robert Oppenheimer ήταν ένας φυσικός, περισσότερο γνωστός για την ανάπτυξη των πρώτων πυρηνικών όπλων στη δεκαετία του 1940, ο οποίος αργότερα έγινε γνωστός ως «ο πατέρας της ατομικής βόμβας».

Ο σκηνοθέτης αποκάλυψε ότι το πού κάθεται στον κινηματογράφο για να δει μια ταινία εξαρτάται από τον φακό που έχει χρησιμοποιηθεί.

Εάν μια ταινία προβάλλεται σε Cinemascope, τότε του αρέσει να κάθεται «ακριβώς μπροστά, στη μέση της τρίτης σειράς». Για μια ταινία που θα προβληθεί σε IMAX, ωστόσο, ο Κρίστοφερ Νόλαν προτιμά να καθίσει «λίγο πίσω από την κεντρική γραμμή, ακριβώς στη μέση».

Το τελευταίο σχετίζεται με τον ίδια την ταινία του «Oppenheimer», δεδομένου ότι γυρίστηκε για το IMAX, όπως και όλες οι ταινίες του Κρίστοφερ Νόλαν από το Σκοτεινό Ιππότη του 2008.

Χρησιμοποιώντας φιλμ υψηλής ανάλυσης 70 χιλιοστών, «η ευκρίνεια και η καθαρότητα και το βάθος της εικόνας είναι απαράμιλλα», είπε ο Κρίστοφερ Νόλαν στο AP.

«Με τη λήψη σε φιλμ IMAX 70 mm, αφήνεις πραγματικά την οθόνη να εξαφανιστεί. Έχεις μια αίσθηση 3D χωρίς τα γυαλιά. Έχεις μια τεράστια οθόνη και γεμίζει την περιφερειακή όραση του κοινού. Το βυθίζετε στον κόσμο της ταινίας» όπως είπε.

Ο Κρίστοφερ Νόλαν πρόσθεσε ότι το να βλέπεις το Oppenheimer σε IMAX είναι η «καλύτερη δυνατή εμπειρία» για την προβολή της ταινίας.

Ωστόσο, τόνισε ότι και η ψηφιακή εκδοχή της ταινίας που θα προβληθεί στους κανονικούς κινηματογράφους έχει δουλέψει εξίσου καλά.

«Αυτό είναι το συναρπαστικό με τη λήψη μιας ταινίας IMAX: Όταν τη σαρώνεις για ψηφιακή μορφή, δουλεύεις με την απόλυτη, καλύτερη δυνατή εικόνα που θα μπορούσες να αποκτήσεις», είπε. 

Το Oppenheimer κάνει πρεμιέρα στις 20 Ιουλίου ενώ το καστ της ταινίας συμπληρώνουν οι Έμιλι Μπλαντ, Ματ Ντέιμον, Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ, Γκάρι Όλντμαν κλπ.

Με πληροφορίες του AP

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ