«Ο Μάρλον Μπράντο ήταν ένα τέρας- Κατέστρεψε την ταινία μου»

«Ο Μάρλον Μπράντο ήταν ένα τέρας- Κατέστρεψε την ταινία μου» Facebook Twitter
2

Ήταν ένα από τα μεγαλύτερα αστέρια του κινηματογράφου, αλλά ο Μάρλον Μπράντο συμπεριφέρθηκε σαν «τέρας» και προσπαθούσε να σαμποτάρει το φιλμ «Το νησί του Δρ. Μορό» μια από τις τελευταίες του ταινίες, σύμφωνα με όσα αποκαλύπτει ο σεναριογράφος του έργου.

Όταν ζητήθηκε από τον Ron Hutchinson να δουλέψει σε μια ταινία με τον διάσημο σταρ δεν μπορούσε να πιστέψει την τύχη του. Ο Hutchinson θα συνεργαζόταν με ένα από τα μεγάλα είδωλά του, καθώς και τον αναγνωρισμένο σκηνοθέτη John Frankenheimer.  Αλλά όταν ξεκίνησε η παραγωγή έγινε μάρτυρας μιας από τις πλέον θρυλικές κινηματογραφικές καταστροφές όλων των εποχών περιγράφοντάς την ως ένα ναυάγιο αξίας 40 εκατομμυρίων δολαρίων. Και ο ίδιος υποστηρίζει πως όλα ξεκίνησαν από το πώς συμπεριφέρθηκε ο Μπράντο στα γυρίσματα που έγιναν σε ένα εξωτικό νησί στην Αυστραλία.

Σοκαρισμένος ανακάλυψε ότι ο Μπράντο - ο οποίος όπως ισχυρίζεται ο σεναριογράφος είχε φτάσει να ζυγίζει 150 κιλά - δεν θα ακολουθούσε τα λόγια που γράφτηκαν για αυτόν: «Ήθελε να τα αυτοσχεδιάσει όλα». Και σπάνια έβγαινε από το τροχόσπιτό του ακόμη και όταν τα στελέχη τον παρακαλούσαν να το κάνει για να κάνουν λίγα γυρίσματα. «Ο Μπράντο άνοιγε την πόρτα μόνο όταν ερχόταν η πίτσα», λέει ο σεναριογράφος στην συνέντευξή του στον Guardian και περιγράφει την κακή συμπεριφορά του Χολιγουντιανού θρύλου.

Ο Hutchinson, που γεννήθηκε στη Βόρεια Ιρλανδία, είναι βραβευμένος σεναριογράφος και ο οίκος Oberon Books δημοσιεύει τα απομνημονεύματά του με τίτλο «Clinging to the Iceberg: Writing for a Living on the Stage and in Hollywood.». Στο βιβλίο περιγράφονται τα γυρίσματα της ταινίας με τον ίδιο να λέει πως ήταν το πιο επίπονο κεφάλαιο της καριέρας του - τόσο οδυνηρό που δεν παρακολούθησε ποτέ το φιλμ μετά την ολοκλήρωσή του.

Ο Hutchinson γράφει στο βιβλίο του: «Σε εκείνο το στάδιο της ζωής του, ο Μπράντο είχε βαρεθεί πολύ να κάνει ταινίες. Το υπερβολικό βάρος, το γεγονός πως δεν είχε προετοιμαστεί και η διάθεση του για σαρκασμό είχαν μετατρέψει τα καπρίτσια του σε κακία. Ήταν εκεί για να σαμποτάρει αυτή την ταινία».

«Ο Μάρλον Μπράντο ήταν ένα τέρας- Κατέστρεψε την ταινία μου» Facebook Twitter

Υπήρξε μάλιστα μια στιγμή που όπως λέει ο Hutchinson έλαβε υλικό από τα γυρίσματα που έδειχνε τον Μπράντο να κρατά στην αγκαλιά του τον ηθοποιό Nelson De la Rosa, που ήταν γνωστός ως ο πιο κοντός άνθρωπος του κόσμου εκείνη την εποχή, και να του τραγουδά επί 90 λεπτά. Ο σκηνοθέτης του είχε πει πως ήταν το μόνο πράγμα που είχε δεχτεί να κάνει ο Μπραντο. Από την παραγωγή του είχαν πει πως ο είχε κυριολεκτικά πάθει εμμονή με τον De la Rossa και πως ασχολούνταν μόνο μαζί του.

Στη συνέχεια ανακάλυψε τις «δηλητηριώδεις» σχέσεις μεταξύ Mπράντο και των περισσότερων άλλων παραγόντων. Με προσοχή στην αναφορά ονομάτων, ο Hutchinson αναφέρεται σε περιστατικά που περιλαμβάνουν μια απαγόρευση σε έναν ηθοποιό που έπρεπε να χειριστεί ένα όπλο - ακόμα και αν ήταν άσφαιρο.

Υπήρξε τόσο έντονο μίσος που τα στελέχη τελικά σήκωσαν τα χέρια ψηλά και ζήτησαν από τους ηθοποιούς να κινηματογραφήσουν ένα «one man show» που στη συνέχεια θα δέχονταν μια συρραφή στο μοντάζ για να γίνει ταινία. «Ήταν ένα νησί τρελών ανθρώπων - μια φοβερή εμπειρία», λέει ο σεναριογράφος.

 
Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ

σχόλια

2 σχόλια
Κι όμως, το Hollywood είχε ένα ρόλο για έναν ηλικιωμένο, ξεμωραμένο, κακιασμένο και υπέρβαρο άντρα , όταν οι γυναίκες ηθοποιοί άνω των 40 υποδύονται πλέον τις μητέρες συνομηλίκων τους !