Ο Σιμόν Λε Μπον των Duran-Duran κατηγορείται για σεξουαλική παρενόχληση

Ο Σιμόν Λε Μπον των Duran-Duran κατηγορείται για σεξουαλική παρενόχληση Facebook Twitter
EPA
1

O Σιμόν Λε Μπον, ο τραγουδιστής των Duran Duran, κατηγορείται για σεξουαλική παρενόχληση.


Σύμφωνα με την καταγγελία ο τραγουδιστής θώπευσε την Σερίν Χαρίρι, εργαζόμενη σε κατάστημα δίσκων του Λος 'Άντζελες το 1995, όταν βρισκόταν στο κατάστημα και υπέγραφε αυτόγραφα.

Επίσης, η εργαζόμενη τον κατηγόρησε πως προσπάθησε να της αγγίξει τα γεννητικά της  όργανα.

Ο Λε Μπον αρνήθηκε την κατηγορία γράφοντας στην επίσημη σελίδα των Duran Duran στο Facebook. «Η συμπεριφορά για την οποία με κατηγορεί η κ. Χαρίρι είναι ανεπίτρεπτη και απαράδεκτη, και τότε και τώρα. Όμως, η κατηγορία είναι απλά αναληθής.

Όταν η κ. Χαρίρι με προσέγγισε με τον ισχυρισμό της, πριν από μήνες, πρότεινα να συναντηθούμε ώστε να το ξεκαθαρίσουμε. Όμως αυτή αποφάσισε να το καταγγείλει δημόσια. Δεν είμαι από αυτούς που δεν παραδέχονται τα λάθη τους. Όμως δεν μπορώ να απολογηθώ για κάτι που δεν έχω κάνει».

Ο δικηγόρος της Χαρίρι μιλώντας σε εφημερίδα του Ντιτρόιτ είπε πως ο τραγουδιστής των Duran Duran, ενώ είχε συμφωνήσει να συναντηθεί με την πελάτισσα του, έβρισκε συνεχώς δικαιολογίες για να αναβάλλει τη συνάντηση. Αυτό την εξόργισε και την έκανε να προχωρήσει σε δημόσια καταγγελία. 

Με πληροφορίες από Guardian 

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

1 σχόλια
Οι αξίες του φεμινισμού, που πολλές και πολλοί άνω των 45-50 υπηρετήσαμε κάποτε με ζέση, δεν έχουν σχέση με τον μεσαίωνα ενός εκδικητικού, χαιρέκακου και σκοταδιστικού "νεοφεμινισμού", που μπορεί να προσβάλει βάναυσα οποιονδήποτε άντρα με κατηγορίες για... θωπεία ή και με απλές συκοφαντίες. Ας αντισταθούν οι άντρες σ' αυτό το "κυνήγι μαγισσών" της εποχής μας! Κάτι τέτοιο υποτιμάει και τα δυο φύλα και οδηγεί σε έναν πόλεμο των φύλων που δεν θα βγει σε καλό για κανέναν και καμία...