Όσκαρ 2020: Η διαφήμιση που κόπηκε ως υπερβολικά «ωμή» -Για την πραγματικότητα μετά τη γέννα

Όσκαρ 2020: Η διαφήμιση που κόπηκε ως υπερβολικά «ωμή» -Για την πραγματικότητα μετά τη γέννα Facebook Twitter
Διαφήμιση κόπηκε από τα Όσκαρ ως υπερβολικά «ωμή»
0

Μια διαφήμιση, που ουσιαστικά δείχνει την πραγματικότητα που αντιμετωπίζει μια γυναίκα μετά τον τοκετό, κόπηκε από τα φετινά Όσκαρ, ως υπερβολικά «ωμή».

Στη διαφήμιση, μια κουρασμένη, ατημέλητη μαμά ξυπνά μέσα στη νύχτα, σηκώνεται με κόπο από το κρεβάτι και προσπαθεί να κάνει κάτι απόλυτα φυσικό, αλλά τόσο δύσκολο για εκείνη, λόγω της κατάστασής της: να πάει στην τουαλέτα. Στο βάθος, ακούγεται το μωρό της να κλαίει.

Πρόκειται για διαφήμιση εταιρείας με προϊόντα για την προσωπική περιποίηση των γυναικών μετά τον τοκετό. Η Frida Mom υποστηρίζει ότι το ABC είπε στην εταιρεία- επικαλούμενο τις κατευθυντήριες γραμμές της Ακαδημίας- ότι δεν δέχεται τη διαφήμιση για τα Όσκαρ, επειδή είναι «υπερβολικά ωμή, με μερικό γυμνό και επίδειξη προϊόντος». Εκπρόσωπος του ABC είπε στο CNN ότι το δίκτυο δεν κάνει σχόλια για την πολιτική που ακολουθεί σε ό,τι αφορά τις διαφημίσεις.

Τελικά, η εταιρεία ανέβασε την επίμαχη διαφήμιση στο YouTube, μαζί με ένα μήνυμα. Σε αυτό αναφέρει ότι το βίντεο δεν είναι πολιτικό, βίαιο ή σεξουαλικής φύσης. «Είναι απλά μια νέα μαμά, στο σπίτι με το μωρό της και το νέο σώμα της, για πρώτη φορά. Και αναρωτιόμαστε γιατί οι νέες μαμάδες αισθάνονται απροετοίμαστες», αναφέρει ακόμη.

Σύμφωνα με την εταιρεία, από το ABC τους είπαν ότι η Ακαδημία θέτει τις κατευθυντήριες γραμμές για τις διαφημίσεις που προβάλλονται τη βραδιά της απονομής των Όσκαρ. Αυτές δεν επιτρέπουν διαφημίσεις για: πολιτική, θρησκεία, όπλα, προϊόντα γυναικείας υγιεινής, πάνες ενηλίκων, προφυλακτικά ή φάρμακα για αιμορροΐδες. Πηγή από το ABC, που επικαλείται το CNN, ανέφερε ότι το ζήτημα ήταν πως η εταιρεία κατέθεσε τη διαφήμιση μία εβδομάδα πριν από την απονομή των Όσκαρ και όταν της ζητήθηκε να κάνει κάποιες αλλαγές, δεν ανταποκρίθηκε.

 
Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ