To photobombing του Τρουντό σε μαθητές που τον πέτυχαν να κάνει τζόκινγκ

To photobombing του Τρουντό σε μαθητές που τον πέτυχαν να κάνει τζόκινγκ Facebook Twitter
0

Ο Καναδός πρωθυπουργός Τζάστιν Τρουντό έχει δείξει πολλές φορές το επικοινωνιακό του χάρισμα αλλά και την προσήνειά του απέναντι στους «κοινούς θνητούς».

Είτε αποτέλεσμα επιτυχημένης επικοινωνιακής στρατηγικής, είτε απλώς στοιχείο της προσωπικότητάς του, ο Τρουντό είναι με διαφορά ο πιο δημοφιλής πολιτικός σε ολόκληρο τον κόσμο.

Αυτή τη φορά ήταν μία ομάδα Καναδών εφήβων που δοκίμασαν την έκπληξη της ζωή τους καθώς την ώρα που φωτογραφίζονταν για τον ετήσιο σχολικό χορό σε πάρκο του Βανκούβερ, είδαν να περνάει από μπροστά τους κάνοντας τζόκινγκ ο Καναδός πρωθυπουργός.

Ο Τρουντό, διέκοψε, την άσκησή του και φωτογραφήθηκε μαζί τους, ίσως στο «photobombing» της χρονιάς.

Ο Adam Scotti, επίσημος φωτογράφος του Καναδού πρωθυπουργού, κατέγραψε τη στιγμή και ανέβασε στο Instagram μία σειρά από φωτογραφίες.

«Μου αρέσει πολύ να βλέπω τις εκφράσεις των ανθρώπων μόλις καταλαβαίνουν ποιος ήταν αυτός που τους προσπέρασε» έγραψε ο Scotti στο Instagram.

Ευτυχώς για τους μαθητές, συνάντησαν τον Τρουντό την κατάλληλη στιγμή και μπόρεσαν έτσι να βγάλουν μία φωτογραφία που θα μείνει για πάντα στο σχολικό άλμπουμ.

#VCProm2017

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Cam Corrado (@crrdo) στις

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ