Ένας από τους πιο διάσημους αρχιτέκτονες παγκοσμίως, ο Ρεμ Κούλχας ετοιμάζει το πιο μικρό έργο που έχει κάνει ποτέ. Πρόκειται για το πιο μικρό του σχέδιο που θα κρατήσουν στα χέρια τους χιλιάδες χρήστες σε μορφή πιστωτικής κάρτας που έχει εκδώσει η Αmerican Εxpress και ονομάστηκε κάρτα τέχνης.
Το γεωμετρικό σχέδιο που απεικονίζει είναι ένα από τα πρώτα του, ένα σχέδιο του 1982, που δημιουργήθηκε για πρώτη φορά στο πλαίσιο της ανακατασκευής μιας κεντρικής περιοχής στο Ρότερνταμ, μια πόλη που είχε καταστραφεί σχεδόν εξ ολοκλήρου μετά από γερμανικούς βομβαρδισμούς κατά τη διάρκεια του δεύτερου παγκόσμιου πολέμου. Ο Κούλχας σημειώνει ότι αυτό το πρώιμο έργο του που ονομάστηκε "Βoompjes", προσέφερε έναν επανασχεδιασμένο αστικό ιστό, ένα "όραμα για καλύτερη ζωή".
Η ιστορία ξεκινά στα τέλη του 1980 ζητήθηκε από την OMA, την εταιρεία του Κούλχας από την πόλη του Ρότερνταμ να πραγματοποιήσει μια μελέτη για πολυώροφα κτίρια στην πόλη με μια πρόταση σχεδιασμού για μια τοποθεσία στο κέντρο. Σε συνεννόηση με το Τμήμα Πολεοδομίας, επιλέχθηκε ένας χώρος στη Maasboulevard, κοντά στο Maasbridges.
Το κέντρο του Ρότερνταμ βομβαρδίστηκε το 1940: κατά τη διάρκεια μιας νύχτας μετατράπηκε σε κρατήρα πλάτους 3 χιλιομέτρων. Λίγα κτίρια επέζησαν-ένα από αυτά (ο λεγόμενος Λευκός Οίκος), ένας πύργος 54 μέτρων που χτίστηκε το 1898 και ήταν για 20 χρόνια το ψηλότερο κτίριο της Ευρώπης.
Αμέσως, οι αρχιτέκτονες του Ρότερνταμ άρχισαν να σχεδιάζουν το τελικό έργο «ανασυγκρότησης», το οποίο ξεκίνησε κατά τη διάρκεια του πολέμου, το οποίο είναι ακόμη ατελές. Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1950, το νέο Ρότερνταμ έγινε παράδειγμα, αλλά στη δεκαετία του 1960 και 1970, η εμβληματική αρχιτεκτονική απαξιώθηκε: στην περιφέρεια του κέντρου, στην άλλη πλευρά του σιδηροδρομικού σιδηροδρόμου, ξεκίνησε μια δεύτερη, αναθεωρητική ανακατασκευή - μια συναρμολόγηση κτιρίων από τον Piet Blom, το Bakema και άλλους. Η νέα ανακατασκευή ήταν το απόλυτο αντίθετο από την προσπάθεια της δεκαετίας του 1950: η νέα πόλη ήταν χαοτική και έμμονα ουμανιστική.
Το έργο του Κούλχας δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ, αλλά η κληρονομιά του είναι γνωστή σε όλους τους αρχιτέκτονες του κόσμου και σήμερα σε ακόμα περισσότερο κόσμο, εξαιτίας της εμφάνισής του στην μαύρη κάρτα της Americsn Express ως φόρο τιμής σε έναν από τους μεγαλύτερους αρχιτέκτονες του κόσμου και στην κληρονομιά του OMA, που ιδρύθηκε στο Ρότερνταμ το 1980 – με τα αρχικά κεντρικά γραφεία της εταιρείας βρίσκονταν ακόμη και δίπλα στο οικόπεδο Βoompjes.