Νέα ήθη και στη διαφήμιση φέρνει η εκρηκτική άνοδος των social media παγκοσμίως κάνοντας πολλά μεγάλα brands να ξοδεύουν τεράστια ποσά για την προώθηση των προϊόντων τους μέσα από το Facebook και το Instagram. Oι τρόποι ανάπτυξης αυτής της στρατηγικής στο Instagram, περιλαμβάνει πλέον ξεκάθαρα χορηγούμενα διαφημιστικά ποστς, αλλά η ναυαρχίδα για την διαφήμιση παραμένουν οι διασημότητες και ο έμμεσος τρόπος προώθησης.
Οι πλέον επιδραστικοί σταρ που διατηρούν λογαριασμούς με εκατομμύρια φανς στην πλατφόρμα, αποτελούν τους μεσάζοντες μεταξύ εταιριών και εν δυνάμει πελατών - και για το λόγο αυτό πληρώνονται αδρά.
Στην κορυφή των πιο ακριβοπληρωμένων στη λίστα βρίσκεται μια οικογένεια που έχει κάνει σχολή με τον τρόπο που λανσάρει τα μέλη της. Φυσικό είναι λοιπόν να θεωρείται πως είναι ικανή να λανσάρει οτιδήποτε. Η αυτοκρατορία των Kardashian-Jenners με την πολύτιμη επιρροή στο Instagram, απολαμβάνει σοκαριστικά μεγάλα κέρδη για να κάνει αυτή τη δουλειά με ελάχιστο κόπο. Συχνά τα ποσά είναι εξαφήφια για μια μόνο φωτογραφία και ενίοτε υπάρχουν ολόκληρα συμβόλαια για ένα προϊόν.
Ο Michael Heller, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας ψηφιακού μάρκετινγκ Talent Resources- της εταιρείας που οργανώνει και κλείνει τα περισσότερα συμβόλαια και εμπορικά deals για τις διάσημες Kardashian-Jenners αποκαλύπτει στο Us Weekly τα υπέρογκα ποσά.
Ορισμένες εταιρείες είναι γνωστό ότι πληρώνουν μέχρι και 500.000 δολάρια για να αποκτήσουν πρόσβαση στους 95 εκατ. followers της Kim Kardashian ενώ οι αδελφές Khloe και Kourtney μπορούν να κερδίσουν μέχρι και 250.000 δολάρια για μια διαφημιστική φωτογραφία.
Οι νεότερες αδερφές Kendall και Kylie Jenner διαθέτουν επίσης τεράστια βάση ακολούθων με εκατομμύρια οπαδούς και οι συμφωνίες τους για προωθήσεις φτάνουν τα 400.000 δολάρια.
Τα προϊόντα που διαφημίζουν περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, τσάι για απώλεια βάρους και αξεσουάρ. Το συγκεκριμένο τσάι που προωθήθηκε από την Κim και την Kendall ξεπούλησε σε χρόνο ρεκόρ και η εταιρία έκανε απόσβεση όλο το ποσό που έδωσε, έχοντας παράλληλα τεράστιο κέρδος.
«Η απόδοση των Kardashian-Jenners είναι εγγυημένη», αναφέρει ο Michael Heller. Προσθέτει επίσης πως οι συμφωνίες αυτού του είδους αποτελούν πλέον ένα μεγάλο μέρος των κερδών για τις γυναίκες της οικογένειας και πως από εκεί προέρχεται σχεδόν το 25% των ετήσιων εισοδημάτων τους. Την ίδια ώρα, η Κim Kardashian, η «αυτοκράτειρα» της οικογενείας και η πιο επιδραστική των social media χρησιμοποιεί τους λογαριασμούς της για να προωθήσει και δικά της προϊόντα ή επιχειρήσεις στις οποίες συμμετέχει, πολλαπλασιάζοντας έτσι τα κέρδη της.
Τα χτυπητά πρόμο της οικογένειας:
σχόλια