Ένας σπάνιος πίνακας που είχε ζωγραφίσει ο Ουίνστον Τσόρτσιλ κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και είχε χαρίσει στον Πρόεδρο των ΗΠΑ Φράνκλιν Ν. Ρούσβελτ, πέρασε το 2011 στα χέρια της Αντζελίνας Τζολί, όταν λίγο πριν παντρευτούν της τον έκανε δώρο ο Μπραντ Πιτ.
Ο πίνακας τιτλοφορείται «The Tower of Koutoubia Mosque», και πουλήθηκε για 11,5 εκατομμύρια δολάρια καταρρίπτοντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ για έργα του Ουίνστον Τσόρτσιλ για τα οποία το τελευταίο διάστημα υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον και είναι ο μοναδικός που φιλοτέχνησε ο Τσόρτσιλ κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου.
Ο πρώην Βρετανός πρωθυπουργός έκανε μια σειρά έργων με το Μαρόκο και το Μαρακές, έργα με θερμούς τόνους, κτίσματα και ηλιοβασιλέματα. Ο Τσόρτσιλ επισκέφθηκε για πρώτη φορά το Μαρόκο το 1935 όπου ερωτεύτηκε την ποιότητα του φωτός που είδε εκεί.
Τον Ιανουάριο του 1943, αφού συμμετείχαν από κοινού στο Συνέδριο της Καζαμπλάνκα στο Μαρόκο για τη στρατηγική εναντίον της ναζιστικής Γερμανίας, ο Τσόρτσιλ έπεισε τον Ρούσβελτ να τον ξεναγήσει στο κοντινό Μαρακές και να παρακολουθήσουν τον ήλιο να πέφτει πίσω από τα Όρη του Άτλαντα. Η σύντομη παραμονή τους μαζί μνημονεύτηκε από τον πίνακα, τον οποίο ο Τσόρτσιλ δημιούργησε την επόμενη μέρα μετά την αποχώρηση του Ρούσβελτ. Μετά τη διάσκεψη, οι δύο ηγέτες ζήτησαν «άνευ όρων παράδοση» από τη Γερμανία, την Ιταλία και την Ιαπωνία - μια ιστορική δήλωση που είχε εκτεταμένες επιπτώσεις στον πόλεμο.
Ο Τσόρτσιλ άρχισε να ζωγραφίζει όταν ήταν περίπου 40 ετών, μετά από μια αποτυχημένη ναυτική επίθεση κατά τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο που του κόστισε τον τίτλο του Πρώτου Λόρδου του Ναυαρχείου. Ωστόσο, ήταν παραγωγικός, και φιλοτέχνησε πάνω από 500 έργα στη διάρκεια της ζωής του.
Με το ποσό της πώλησης αυτής υπερδιπλασιάστηκε η αξία των έργων του, αφού το προηγούμενο είχε πουληθεί για 2,7 εκατομμύρια δολάρια το 2014 στον οίκο Sotheby's στο Λονδίνο.
Όσο για τον τρόπο που βρέθηκε στην οικογενειακή συλλογή της Τζολί, ο υπεύθυνος του οίκου Christie's ανέφερε ότι ο Μπραντ Πιτ αγόρασε το έργο από έναν έμπορο αντικών τον πίνακα που είχε πουλήσει προηγουμένως ο γιος του Ρούσβελτ σε έναν σκηνοθέτη τη δεκαετία του 1960. Ο πίνακας κατέληξε τελικά στη Νέα Ορλεάνη, όπου φυλάχθηκε στη ντουλάπα μιας οικογένειας για περισσότερες από πέντε δεκαετίες πριν καταλήξει στον αντικέρ.