Στα σκαριά το τρίτο σίκουελ του «Hocus Pocus»

Στα σκαριά το «Hocus Pocus 3» Facebook Twitter
Φωτ.: Imdb
0

Σε εξέλιξη βρίσκεται η τρίτη ταινία «Hocus Pocus» όπως επιβεβαίωσε ο πρόεδρος της Walt Disney Pictures, Sean Bailey.

Σε συνέντευξή του στους New York Times, ο Sean Bailey επιβεβαίωσε την είδηση λέγοντας ότι «Ναι, το «Hocus Pocus 3» έχει ξεκινήσει να βρίσκεται σε διαδικασία υλοποίησης».

Το «Hocus Pocus 3» ακολουθεί την επιτυχία του σίκουελ του 2022 «Hocus Pocus 2», με τις Μπέτι Μίντλερ, Σάρα Τζέσικα Πάρκερ και Κάθι Νατζίμι, που επανέλαβαν μετά από σχεδόν 30 χρόνια τις μάγισσες διψασμένες για αίμα παιδιών.

Τo Hocus Pocus 2 έσπασε τα εισπρακτικά ρεκόρ ενώ έγινε η ταινία με τις περισσότερες προβολές για την Disney+ κατά τη διάρκεια των τριών πρώτων ημερών κυκλοφορίας της.

Αν και στο σίκουελ δεν εμφανίστηκαν όλοι οι αρχικοί χαρακτήρες της ταινίας, στο «Hocus Pocus 2», η σεναριογράφος Jen D'Angelo άφησε να εννοηθεί ότι θα υπάρξει μία συνέχεια.

«Προσπαθήσαμε σκληρά να φέρουμε πίσω το αρχικό καστ για τις cameo εμφανίσεις αλλά δεν λειτούργησε για τον ένα ή τον άλλο λόγο», είπε η D'Angelo στο Variety. «Αλλά ελπίζω στο «Hocus Pocus 3», να δούμε τους Μαξ και Άλισον να ζουν στην Καλιφόρνια».

Μέχρι στιγμής ωστόσο δεν έχει γίνει γνωστή καμία λεπτομέρεια για το καστ ή το σενάριο της τρίτης ταινίας.

Με πληροφορίες του Variety

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ