Το συγκινητικό μήνυμα της Μαρίας Χούκλη για τον Σταύρο Θεοδωράκη

Το συγκινητικό μήνυμα της Μαρίας Χούκλη για τον Σταύρο Θεοδωράκη Facebook Twitter
0

Όπως έχει γίνει γνωστό από χθες, Τρίτη, ο Σταύρος Θεοδωράκης εισήχθη στο νοσοκομείο προκειμένου να υποβληθεί σε επέμβαση για την αφαίρεση νεοπλασίας.

Σύσσωμος ο πολιτικός και δημοσιογραφικός κόσμος έσπευσε να ευχηθεί καλή επιτυχία και ταχεία ανάρρωση στον επικεφαλής του Ποταμιού.

Ανάμεσα σε όσους εξέφρασαν τη συμπαράστασή τους στον Θεοδωράκη ήταν και ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Κυριάκος Μητσοτάκης που ευχήθηκε «περαστικά» μέσω Twitter.

«Περαστικά Σταύρο Θεοδωράκη και καλή ανάρρωση. Είσαι δυνατός και θα τα καταφέρεις!» έγραψε ο πρόεδρος της ΝΔ στον λογαριασμό του στο twitter.

Αναμφίβολα, όμως, αυτοί που μπορούν να καταλάβουν καλύτερα την περιπέτεια της υγείας του είναι όσοι έχουν βρεθεί σε αντίστοιχη θέση.

Μεταξύ αυτών και η δημοσιογράφος Μαρία Χούκλη, η οποία έδωσε τη δική της πολυετή μάχη με τον καρκίνο.


Για να τον εμψυχώσει λοιπόν, αλλά και για να περάσει παράλληλα ένα μήνυμα σε όσους αντιμετωπίζουν ανάλογα προβλήματα υγείας, ανάρτησε την είδηση για την επέμβαση του Θεοδωράκη μαζί με τους πιο γνωστούς στίχους του τραγουδιού του Γιάννη Αγγελάκα, «Σιγά μη κλάψω, σιγά μη φοβηθώ».

«Σιγά μην κλάψεις, σιγά μη φοβηθείς. Επάνω του» έγραψε η δημοσιογράφος στην ανάρτησή της στο Facebook.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ