Αλλαγή σελίδας ετοιμάζει η Victoria's Secret καθώς ένα εσωτερικό memo που είδε το φως της δημοσιότητας, αποκαλύπτει πως η διασημότερη πασαρέλα του κόσμου ετοιμάζεται για μεγάλες αλλαγές.
Σύμφωνα με το Reuters, το σόου μόδας με τα διάσημα μοντέλα και τα φτερά αγγέλου, αποχαιρετά την τηλεόραση. Η μητρική εταιρεία L Brands Inc δήλωσε την Παρασκευή ότι ξανασκεφτόταν την προβολή μέσω τηλεόρασης, λέγοντας ότι η Victoria's Secret πρέπει να εξελιχθεί και να αλλάξει για να αναπτυχθεί, καθώς αποσκοπεί να εξελίξει τις δραστηριότητές της.
Τους τελευταίους μήνες, εξετάζουμε κάθε πτυχή της επιχείρησής μας, ανέφερε η εταιρεία σε ένα εσωτερικό υπόμνημα που απέστειλε στους υπαλλήλους ο επικεφαλής Les Wexner. Μέρος του υπομνήματος δημοσιεύθηκε στο διαδίκτυο. «Αποφασίσαμε να ξανασκεφτούμε την παραδοσιακή προβολή της Victoria's Secret. Θέλοντας να προχωρήσουμε, δεν πιστεύουμε ότι η τηλεόραση είναι η σωστή επιλογή», γράφει ο Wexner. Επίσης δήλωσε στο σημείωμα ότι η εταιρεία θα επικεντρωθεί στη δημιουργία περιεχομένου και ένα νέο είδος event σε άλλες πλατφόρμες.
Η απόφαση αυτή έρχεται μετά από χρόνια κριτικής πως το σόου με μοντέλα όπως οι Gigi Hadid, Kendall Jenner, Alessandra Ambrosio και Lily Aldridge είναι σεξιστικό και εκτός εποχής. Την ίδια ώρα, όλο και περισσότερες γυναίκες εγκαταλείπουν τις αγορές από την εταιρεία εσωρούχων και κάνουν πιο φθηνές και άνετες επιλογές
Ο Edward Razek, επικεφαλής της L Brands, προκάλεσε οργή πέρυσι, όταν είπε ότι δεν υπήρχε χώρος για μοντέλα μεγαλύτερου μεγέθους ή transgender στο σόου. Την ίδια ώρα η τηλεθέαση του 2018 έκανε αρνητικό ρεκόρ με μόλις 3,3 εκατομμύρια Αμερικανούς, σε σύγκριση με τα 12 εκατομμύρια το 2001. Καθώς το memo ήρθε στη δημοσιότητα, η εταιρεία δέχθηκε αιτήματα για σχόλια, αλλά αρνήθηκε να προβεί σε περαιτέρω αποκαλύψεις για το σχέδιό της.