Με μια μητέρα που ντύνεται με Alexander McQueen, Monica Vinader και Reiss σε καθημερινή βάση και της οποίας το γαλάζιο φόρεμα Issa ξεπούλησε μέσα σε λιγότερο από 24 ώρες, όταν το φόρεσε στους αρραβώνες της με τον πρίγκιπα Ουίλιαμ το 2011, ήταν αναμενόμενο πως η πριγκίπισσα Σάρλοτ θα έκανε ανάλογη αίσθηση στην Μεγάλη Βρετανία αλλά και την παγκόσμια βιομηχανία μόδας όπως η Κέιτ Μίντλετον.
Κι όπως φαίνεται, ήδη έχει αρχίσει να συγκεντρώνει περισσότερους «πόντους» στην μόδα από όσο προβλεπόταν, αφού η αξία της πριγκίπισσας Σάρλοτ εκτιμάται αυτή τη στιγμή σε περισσότερα από 3.5 δισεκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με τον οίκο αξιολόγησης Brand Finance, σε μόλις δύο χρόνια, η επιρροή της Σάρλοτ ξεκίνησε από την πρώτη στιγμή που γεννήθηκε και οι γονείς της την σύστησαν επισήμως στον κόσμο. Στις 2 Μαΐου 2015, η Κέιτ Μίντλετον παρουσίασε την νεογέννητη Σάρλοτ στους δημοσιογράφους που είχαν συγκεντρωθεί έξω από το νοσοκομείο St Mary του Λονδίνου, τυλιγμένη σε ένα λευκό, μάλλινο σάλι μάρκας GH Hurt & Son Ltd. Μετά από αυτό, η εταιρία φέρεται να πούλησε μέσα σε λίγες ώρες εκατοντάδες ίδιες εσάρπες, διπλασιάζοντας μέσα σε ένα βράδυ την παραγωγή της.
Το ίδιο ακριβώς συνέβη και με το vintage καροτσάκι Silver Cross που μετέφερε την μικρή Σάρλοτ στη βάπτισή της τον περσινό Ιούλιο. Το προϊόν επίσης ξεπούλησε μέσα σε ελάχιστες ώρες.
Το «φαινόμενο Σάρλοτ» ή «Charlotte effect», όπως το αποκαλούν πλέον οι Βρετανοί, «ξαναχτύπησε» το 2016, μετά τις φωτογραφίες της βασιλικής οικογένειας σε διακοπές που είχαν πάει για σκι. Ο Ουίλιαμ, η Κέιτ, ο πρίγκιπας Τζορτζ και η μικρή Σάρλοτ φωτογραφήθηκαν στα χιόνια, φορώντας ρούχα εξοπλισμού για σκι. Η Σάρλοτ φορούσε ένα ζευγάρι ροζ μποτάκια. Η εταιρία παιδικών ρούχων, My1styears.com, πούλησε αμέσως μετά την κυκλοφορία της συγκεκριμένης φωτογραφίας 259 ίδια ζευγάρια παπούτσια, κόστους 25 λιρών έκαστο, καταγράφοντας αύξηση στις πωλήσεις κατά 97%.
Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα η αξία της πριγκίπισσας Σάρλοτ να ξεπεράσει εκείνη του αδερφού της, πρίγκιπα Τζορτζ, που εκτιμάται περίπου στα 2.8 δισεκατομμύρια ευρώ, ακολουθώντας με γοργούς ρυθμούς την αντίστοιχη της μητέρας της, που υπολογίζεται στα 5.5 δισεκατομμύρια ευρώ.
Όσο για το γιατί η αξία της Σάρλοτ είναι μεγαλύτερη από του Τζορτζ, το Brand Finance εξηγεί: «Βασικά είναι τόσο απλό όσο η διαφορά στην αγορά για άντρες και γυναίκες. Το "φαινόμενο Σάρλοτ" μπορεί να "εξαργυρωθεί" σε μια ευρύτερη γκάμα προϊόντων και brands ή ειδών ρουχισμού συγκριτικά με την επίδραση που έχει ο Τζορτζ, αντίστοιχα. Το περιθώριο κέρδους για έσοδα από το "brand" της είναι μεγαλύτερο και επομένως η αξία της υψηλότερη». Κάτι που επιβεβαιώνεται περίτρανα αν σκεφτεί κανείς με πόση αγωνία περιμένουν οι Βρετανοί να δουν τι ρούχα θα φορέσει η μικρή Σάρλοτ στον γάμο της αδερφής της Κέιτ Μίντλετον, της Πίπα, που είναι αυτό το σαββατοκύριακο.
Με πληροφορίες από Elle
σχόλια