Τιμοτέ Σαλαμέ: Το email που του έστειλε ο Τομ Κρουζ και ο τρόπος που τον επηρέασε

Τιμοτέ Σαλαμέ: Αποκαλύπτει και μιλά πρώτη φορά για το email που του έστειλε ο Τομ Κρουζ Facebook Twitter
Φωτ.: ΑΠΕ - ΜΠΕ
0

Σε μία άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη προχώρησε ο ηθοποιός Τιμοτέ Σαλαμέ, για το νέο εξώφυλλο του περιοδικού GQ, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της συνέχειας της ταινίας επιστημονικής φαντασίας «Dune: Part Two», μιλώντας μεταξύ άλλων για τον Τομ Κρουζ.

Όπως αναφέρει ο Τιμοτέ Σαλαμέ, νοίκιασε έναν κινηματογράφο στη Βουδαπέστη και με μαζί με όλους όσοι συμμετείχαν στην παραγωγή του «Dune» παρακολούθησαν το «Top Gun: Maverick» 8 φορές.

«Το Top Gun με ενέπνευσε πολύ το περασμένο καλοκαίρι όταν γυρίζαμε το Dune. Μερικοί από το συνεργείο με κορόιδευαν, αλλά σκέφτηκα ότι ήταν μια από τις καλύτερες ταινίες που έχω δει ποτέ», αναφέρει χαρακτηριστικά ο ηθοποιός. Μάλιστα τότε ήταν και που αποκάλυψε πως μετά τη γνωριμία τους στην παραγωγή της ταινίας, ο Τομ Κρουζ του έστειλε email.

Σε αυτό ο Τομ Κρουζ του πρόσφερε μια λίστα με όλους τους εκπαιδευτές , προπονητές μοτοσικλετών και πολλά άλλα άτομα στα οποία θα μπορούσε να απευθυνθεί ο νεαρός ηθοποιός. Χαρακτηριστικά ανέφερε πως ο Τομ Κρουζ του είπε ότι «στο παλιό Χόλιγουντ, θα εκπαιδευόμουν στον χορό και τις πολεμικές τέχνες, αλλά κανείς δεν πρόκειται να σε κρατήσει σε αυτό το πρότυπο σήμερα. Άρα εξαρτάται από εμένα. Το email ήταν πραγματικά σαν μια πολεμική κραυγή».

Ο ηθοποιός παρότι δεν επιβεβαίωσε αν ήρθε ή όχι σε επαφή με τους εκπαιδευτές κασκαντέρ που συνέστησε ο Κρουζ, ο σκηνοθέτης του Dune, Ντένις Βιλνέβ, είδε μια αλλαγή στον πρωταγωνιστή από την πρώτη στην δεύτερη ταινία.

«Σε επίπεδο δράσης», είπε ο Βιλνέβ, «ένιωσα ότι ήταν πολύ πιο εκπαιδευμένος από ό,τι στο πρώτο μέρος και έτοιμος για τις σεκάνς των μαχών. Εντυπωσιάστηκα από το επίπεδο πειθαρχίας του για το δεύτερο. Ξέρεις, όταν είσαι ο πρωταγωνιστής σε μια ταινία, υπάρχει μια παρουσία, ο τρόπος με τον οποίο προσεγγίζεις τη δουλειά σου και η πειθαρχία σου θα έχει αναγκαστικά επίδραση στα υπόλοιπα μέλη του καστ.

Ήταν ο πρώτος στο πλατό, πάντα έτοιμος. Και ήμουν πολύ ευχαριστημένος και εντυπωσιασμένος με το πώς ο Τιμοτέ αγκάλιασε πραγματικά αυτή την πειθαρχία και έγινε, για μένα, ένας πραγματικός πρωταγωνιστής σε αυτήν την ταινία».

Με πληροφορίες από το Variety

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ