Συμπληρώθηκε ένας μήνας από τη λειτουργία του πρώτου πιλοτικού Γραφείου Ενημέρωσης Υποστήριξης Δανειοληπτών (ΓΕΥΔ), που έθεσε σε λειτουργία η Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους (ΕΓΔΙΧ), την 1η Μαρτίου 2017, επί της οδού Θηβών 196-198 στον 'Αγιο Ιωάννη Ρέντη.
Σε αυτό το διάστημα εξυπηρετήθηκαν 303 πολίτες οι οποίοι προσήλθαν στο ΓΕΥΔ, μετά από τηλεφωνικό ραντεβού. Όπως αναφέρουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ στελέχη της υπηρεσίας, «λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό των πραγματικών εργάσιμων ημερών (Σαββατοκύριακα, αργίες,κλπ), ο αριθμός αντιστοιχεί σε εξυπηρέτηση περίπου 20 πολιτών ημερησίως». Με αυτό τον ρυθμό, όταν αναπτυχθεί πλήρως το δίκτυο των 120 γραφείων, θα είναι σε θέση να εξυπηρετεί περίπου 2.500 πολίτες ημερησίως.
Σημειώνεται ότι είναι έτοιμα είναι να λειτουργήσουν, πιθανότατα την εβδομάδα μετά το Πάσχα, δύο ακόμα ΓΕΥΔ, στην Αθήνα (στη διασταύρωση Σολωμού και Πατησίων) και στον Πειραιά (Μαυρομιχάλη 17), σε χώρους που παραχωρεί ο ΟΑΕΔ.