Αλλαγές για το χάρτινο εισιτήριο σε μετρό και λεωφορεία

Αλλαγές για το χάρτινο εισιτήριο σε μετρό και λεωφορεία Facebook Twitter
Φωτ.: Sooc
0

Οι ανέπαφες συναλλαγές θα έχουν τον πρώτο λόγο στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αθήνας τους επόμενους μήνες καθώς το χάρτινο εισιτήριο που χρησιμοποιείται μέχρι τώρα αναμένεται να περιοριστεί σημαντικά. 

Για το τι θα γίνει με το εισιτήριο αλλά και το χρονοδιάγραμμα των αλλαγών μίλησε στο Fortune ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΟΑΣΑ, Γιώργος Σπηλιόπουλος.

Οι επιβάτες, κατά την επιβίβασή τους στο λεωφορείο ή την είσοδό τους στο μετρό θα μπορούν με την πιστωτική κάρτα ή με οποιαδήποτε άλλη ανέπαφη κάρτα (πχ από το κινητό με την τεχνολογία NFC) να πληρώσουν κατευθείαν κινούμενοι ελεύθερα, χωρίς να έχουν προμηθευτεί το κλασικό χάρτινο εισιτήριο.

«Πρόκειται για ένα έξυπνο σύστημα το οποίο είναι σε θέση να αντιληφθεί και να αναγνωρίσει εάν μέσα στη μέρα κινηθείς περισσότερες φορές ώστε να μην ξεπεράσει το ανώτατο ημερήσιο όριο και σε χρεώσει έξτρα χρήματα. Επομένως, δεν χρειάζεται να αγοράσεις ημερήσιο εισιτήριο εάν δεν κινείσαι όλη μέρα και κάνεις για παράδειγμα λιγότερες από τρεις διαδρομές», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σπηλιόπουλος.

Στη συνέχεια, ο επικεφαλής του ΟΑΣΑ δήλωσε ότι το έργο θα κοστίσει, μαζί με τη συντήρηση, σε βάθος τριετίας, περίπου 16 εκατομμύρια ευρώ και θα εφαρμοστεί σε 8.000 σημεία.

«Ήδη μέχρι το τέλος του χρόνου θα υπάρχει στα λεωφορεία του αεροδρομίου και ανάλογα με τον ρυθμό υλοποίησης του έργου, εκτιμώ ότι, αν όλα πάνε βάσει του αρχικού προγραμματισμού, θα εφαρμόζεται παντού έως την άνοιξη του 2024», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος. 

 
Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM