Αναγκαστική προσγείωση στο «Ελ. Βενιζέλος» θα πραγματοποιήσει αεροσκάφος που πραγματοποιούσε πτήση Λονδίνο - Χανιά. Σύμφωνα με πληροφορίες το αεροσκάφος έχει 233 επιβάτες ενώ παρουσίασε πρόβλημα στα υδραυλικά.
Το αεροσκάφος έχει προσγειωθεί και σύμφωνα με πληροφορίες έχουν πάει όλα καλά.
Το συμβάν δεν σχετίζεται με το πρόβλημα που αντιμετώπιζουν αεροπορικές από το πρωί, μετά την κατάρρευση πληροφοριακού συστήματος.
Πολλά είναι τα προβλήματα που έχουν προκύψει από τη μαζική διακοπή ΙΤ, με πολλά αεροδρόμια να έχουν αναστείλει την λειτουργία τους. Το αεροδρόμιο του Βερολίνου ανακοίνωσε την αναστολή της εναέριας κυκλοφορίας ως τις 11:00 ώρα Ελλάδας λόγω τεχνικού προβλήματος στο σύστημα πληροφορικής. Οι πτήσεις έχουν ανασταλεί και στο αεροδρόμιο του Σίδνεϊ και της Μελβούρνης.
Οι αναχωρήσεις έχουν «παγώσει» και στο αεροδρόμιο του Εδιμβούργου καθώς το σφάλμα στον υπολογιστή προκάλεσε δυσλειτουργία στις οθόνες αναχώρησης. Οι πίνακες αναχωρήσεων στο κεντρικό κτίριο του αεροδρομίου φάνηκε να «παγώνουν», εμφανίζοντας ξεπερασμένες πληροφορίες σχετικά με τους αριθμούς των πυλών και τις ώρες απογείωσης - πράγμα που σημαίνει ότι ορισμένοι επιβάτες έχασαν τις πτήσεις τους.
Στο αεροδρόμιο Stansted του Λονδίνου, ορισμένα check-in γίνονται χειροκίνητα, αλλά «οι πτήσεις εξακολουθούν να εκτελούνται κανονικά».
Το αεροδρόμιο Σίπχολ στην Ολλανδία - ένα από τα πιο πολυσύχναστα της Ευρώπης - ανέφερε ότι έχει επίσης επηρεαστεί από την παγκόσμια τεχνική βλάβη, σημειώνοντας ότι οι επιβάτες που είναι προγραμματισμένο να ταξιδέψουν σήμερα θα πρέπει να επικοινωνήσουν πρώτα με την αεροπορική τους εταιρεία.
Το αεροδρόμιο Ναρίτα της Ιαπωνίας, που απέχει περίπου 60 χιλιόμετρα από το Τόκιο, αναφέρει ότι οι αεροπορικές εταιρείες JetStar, Jeju Air, Qantas, HK Express και Spring Japan αντιμετωπίζουν προβλήματα με τα συστήματά τους.
Στο αεροδρόμιο του Σίδνεϊ, οι πληροφορίες εξαφανίστηκαν από τους πίνακες αναχωρήσεων. Σε ανακοίνωσή της προς τους επιβάτες στον τερματικό σταθμό εσωτερικού, η οικονομική αεροπορική εταιρεία Jetstar ανέφερε ότι ένα «πρόβλημα με τη Microsoft» σήμαινε ότι δεν μπορούσε να κάνει check-in στους επιβάτες ή να επιβιβαστεί στις πτήσεις της.